baby intelligender fup eller fakta?...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.535 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. juli 2009

twinsmama

hej piger sad og så nyhederne på tv 2 igår,, om den hjemme test hvor man fra 10 uge i graviditeten kan finde ud af om det en pige eller dreng man venter. de vil forbyde den i dk af frygt for at folk vil misbruge testen og få lavet abort hvis man bliver skuffet over det køn man venter!!!????

er der nogle af jer der har prøvet den? den kan købes på deres hjemmeside, er ikke markedsført i dk endnu og tror i virkelig at det kan være rigtigt at en hjemme test med sikkerhed kan fortælle dig udfra din urin om du skal købe blåt eller lyserødt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2009

Cris

Ja, jeg kan godt forstå det. Jeg har også læst om den der test før. Måske det lyder helt forkert for dig, som danskere. Men der er nogle andre mennesker med en helt anden baggrund som måske hellere vil have en dreng end en pige. Her i Indien er forbudt at sige kønen, når man skal til scanning og det skulle også være i andre lande med problemer ligesom i Kina. Jeg har også hørt at i England, especielt i London, hvor der er så mange forskellige mennesker er der allerede nogle sygehuse, hvor de også har den politik, at de ikke siger kønen.

Anmeld

15. juli 2009

Ox.

Cris skriver:

Ja, jeg kan godt forstå det. Jeg har også læst om den der test før. Måske det lyder helt forkert for dig, som danskere. Men der er nogle andre mennesker med en helt anden baggrund som måske hellere vil have en dreng end en pige. Her i Indien er forbudt at sige kønen, når man skal til scanning og det skulle også være i andre lande med problemer ligesom i Kina. Jeg har også hørt at i England, especielt i London, hvor der er så mange forskellige mennesker er der allerede nogle sygehuse, hvor de også har den politik, at de ikke siger kønen.

Jeg tror du har helt ret, jeg tror desværre også at en del mennesker kunne finde på at misbruge den test, nok mest folk af anden etnisk baggrund, men tror da bestemt også at der desværre er danskere derude som kunne finde på det.

Synes bestemt ikke det er en god idé ...

Anmeld

15. juli 2009

helora

Jeg så det også i nyhederne i går. Jeg forstår ikke helt, hvad man vil bruge en sådan test til, medmindre det skulle være for at vælge et evt. drenge- eller pigefoster fra. Selvfølgelig er mange vordende forældre nysgerrige efter at kende kønnet på deres kommende barn, men så længe barnet er ønsket uanset hvad, så kan det da fint vente til, at kønnet kan bestemmes via en skanning.
Jeg er også bange for, at testen vil blive misbrugt.

Anmeld

15. juli 2009

karina1980

seriøst, virker den... jeg troede et eller andet sted det var fup,

Anmeld

15. juli 2009

twinsmama

jeg ved faktisk ikke om den virker, har af nysgerrighed været på deres hjemmeside for at læse om der evt var en eller anden form for bevis for at det virker, men hjemmesiden skriver at man ikke skal tage højde for resultatet, og at det mest skal være for sjovt man tager den.. derfor kan jeg ik forstå hvorfor de vil forbyde den i dk, hvis det kun er for sjov og selve producenten siger at man ikke skal vide sig 100% sikker på at det er det sande køn det angiver,,, hmm er der nogen af jer der har prøvet den el kender nogen der har prøvet den??

Anmeld

15. juli 2009

Kaufie

Jeg stemmer fup.

Det er ihvert fald ikke modbevist i juligruppen, hvor en har fået modsatte svar ved testen som til scanning.

Så testen er ikke pengene værd.

Anmeld

15. juli 2009

Balderson

Jeg ved ikke helt om jeg skal tror på det...

Men hvis dem der sælger det i dk, havde brug for en forsøgsperson, så ville jeg godt gør det for at finde ud af om det bare er fub eller om der er noget om snakken..

Jeg ved nemlig allerede kønnet på mit kommende barn...

Anmeld

15. juli 2009

Muffinmus

Kaufie skriver:

Jeg stemmer fup.

Det er ihvert fald ikke modbevist i juligruppen, hvor en har fået modsatte svar ved testen som til scanning.

Så testen er ikke pengene værd.

Jep, og endnu en i juligruppen har testen dreng og nu er vi jo lidt spændt på om det så også viser pige til scanningen

Anmeld

15. juli 2009

Mum33

Så det desværre ikke. Hvilken hjemmeside er det? Tror dog ikke på det før modsatte er bevidst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.