Hej kvinder

Har det svært.. har mistet følelserne for min mand, eller dvs, elsker ham stadig, bare ikke på dén måde længere.. det har stået på i længere tid, og har det ikke godt med at fortsætte længere.
Kan mærke, at det ødelægger mig mere og mere, at jeg ikke kan få lov, til at være lykkelig.
Vi har to børn sammen, og jeg ved, at de kommer til at være den bedste løsning for deres opvækst også, jeg er sikker på, at de får en bedre hverdag med gladere forældre, ELLER den ene forælder bliver gladere.
Det er her mit problem ligger, er bange for hans reaktion, da jeg ved, at han stadig elsker mig.
Jeg har været gået fra ham en gang før, og da blev han ked af det, og han blev hængende indtil jeg gav ham en ny chance.
Dette vil jeg gerne undgå denne gang, jeg vil ikke prøve en gang til, for det kommer ikke til at fungere..
Hans mor er nede i kulkælderen i øjeblikket, og er bange for, at hun får det værre, når hendes søn bliver forladt..
Jeg tænker for meget over andres følelser, og hvordan andre har det. Det bekymrer mig så meget, at det går ud over mig selv, sætter mig selv til side.
Nogen der har nogen idéer til, hvordan jeg kan tackle det? Få det til at slutte en gang for alle, uden at blive uvenner?
Hvordan forklarer jeg min svigermor at jeg har mistet følelserne for hendes søn? Hun vil helt sikkert prøve at overtale mig til, at prøve igen, og det ender sikkert med, at jeg siger okay, for at slippe ud af konfrontationen, er vildt konfliktsky.