Nf 12+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

522 visninger
5 svar
11 synes godt om
13. august 2013

Happiness

Så har vi været til NF med den bette ny. 

Alt så godt ud, risikovurdering lå på 1:12433

Hjerteslag lå på 148. 

Nu blev det for alvor virkeligt Terminen blev fastlagt til d. 24/2 2014.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2013

Frejsmor

Uuuh hvor spændende, tænk du allerede har været til NF, synes godt nok tiden flyver afsted da..

Tillykke med de fine tal, bliver spændende at finde ud af hvad der gemmer sig derinde! Skal I til en kønsscanning, eller venter I til MD?

Anmeld

13. august 2013

Ka+Ma=Be

Hvor er det vildt at tiden går så hurtigt! tillykke med den vellykkede scanning ♥

Anmeld

13. august 2013

Happiness

Frejsmor skriver:

Uuuh hvor spændende, tænk du allerede har været til NF, synes godt nok tiden flyver afsted da..

Tillykke med de fine tal, bliver spændende at finde ud af hvad der gemmer sig derinde! Skal I til en kønsscanning, eller venter I til MD?

Tak søde, Er du snart ved at eksplodere Det må have været en hård sommer for dig!

Vi skal til kønsscanning d. 28 Kender jo slet ikke til det der tålmodighed

Tror det er endnu en dreng vi venter. Synes jeg så en lille tap der vente nedad Mavefornemmelsen siger dog pige, meeeeen det gjorde den ogsp ved Lukas

Anmeld

13. august 2013

Happiness

Ka+Ma=Be skriver:

Hvor er det vildt at tiden går så hurtigt! tillykke med den vellykkede scanning ♥

Mange tak Ja, tiden flyver bare derudaf. 

Kan slet ikke forstå at jeg allerede er 12 uger henne! Men når man så kgger på min mave, ligner den min mave i 25+ sidst Men der gik der jo også længe før man kunne se maven.

Anmeld

13. august 2013

Frejsmor

Happiness skriver:

Tak søde, Er du snart ved at eksplodere Det må have været en hård sommer for dig!

Vi skal til kønsscanning d. 28 Kender jo slet ikke til det der tålmodighed

Tror det er endnu en dreng vi venter. Synes jeg så en lille tap der vente nedad Mavefornemmelsen siger dog pige, meeeeen det gjorde den ogsp ved Lukas

Hehe, aarh ikke helt endnu, kan dog godt mærke hvilken vej det går..

Jarh, det har været noget nær ulideligt på de varmeste dage, husker ikke det var SÅ slemt da jeg var gravid med Frej, men heldigvis har jeg ikke fået alt for meget vand i kroppen endnu, på trods af varmen, så det er da positivt..

Uuh hvor spændende! Spændende at se om du faktisk så en lille tap, eller om I måske også skal have en lillesøster..

Hehe, ja den mavefornemmelse holder alligevel ikke altid stik.. Jeg drømte jo jeg fik en dreng, da jeg var gravid med Frej, så det passede jo fint.. Men jeg drømte også jeg fik en dreng i denne graviditet og det holdt jo så altså ikke rigtig stik..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.