Ja jeg er bange, har to børn i denne kategori, og inderst inde ved jeg at jeg gør mit bedste og gør alt for mine unger, men efter en hård sommerferie, blev jeg, som jeg har gjort før, så bange for at jeg skal svigte dem. At de skal føle sig afvist, feks er jeg nød til at tage dem ind i stuen når jeg laver mad, der er gitter imellem stue og køkken som er åbent, og ja jeg flipper hvis de kommer ud i køkkenet, da den store har fundet en måde at åbne lågen på, og er så ræd for de skal få varmt mad ned over sig
jeg bliver nogle gange så gal og panikker, hvis jeg bliver bange, bla hvis de pludselig løber fra mig, så ræd for at de skal blive kørt ned. Ja er så bange for ikke at slå til, ikke give mine børn nok kærlighed og omsorg. Et sted føler jeg det er latterligt, og måske fordi jeg godt ved det ikke er sådan, men hvor kommer frygten så fra og jeg nogle dage sidder med sådan en dårlig samvittighed fordi jeg føler jeg burde gøre mere, lege mere og gør mit bedste, men frygten er der vel heller ikke uden grund. Vi prøver at lave nr 3 og vil så gerne en mere, og alligevel er jeg ved at tænke, bør vi, kan jeg give nok, blive god nok mor. Gad vide om andre også har off dage hvor man føler overskuddet burde ha været større og bekymringer for ikke at være der nok for børnene. Synes ungerne hænger meget på min, er ekstremt morfædre med pyller oveni, og at gå konstant med to børn på armen eller om benet er ikke nemt og den mindste hyler nemt i de her dage (tænder) nogle gange bliver det for meget at jeg altid har de umulige unger, mens alle andre får glæderne, og nogle siger det bare er fordi sådan er de overfor mor, men føler bare jeg gør det galt. Sætter faste rammer, grænser, giver kys og kram, varierer maden, men der er altid nogle ting jeg de spiser som går igen, faste putteritualer men er så bange for jeg presser dem, emmer ikke opfordrer dem nok når de skal lære alt det som kommer nu her, smide ble og sut, tage tøj af og på osv og bange for jeg ikke gør det godt nok. Hvordan kommer man lige det til livs, er så bange for at miste mine højt højt elskede børn og de ikke får det som er bedst for Dem. Tak fordi du læste med så langt
Anmeld