Hurtig hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

708 visninger
16 svar
1 synes godt om
12. august 2013

Anonym trådstarter

Hvilke symptomer havde du på tidlig graviditet? 

Jeg har oppustet mave, hyppig tissetrang, de niver i siderne nede ved bækkenet, og øget udflåd.

lyder dette som graviditetstegn? Hvornår kan man tidligst teste? Ved godt det er meget forskelligt, men har virkelig lyst Til at teste, tror bare det er for tidligt 

Undksyld de mange spørgsmål, håber på svar 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har oppustet mave, hyppig tissetrang, de niver i siderne nede ved bækkenet, og øget udflåd.

lyder dette som graviditetstegn? Hvornår kan man tidligst teste? Ved godt det er meget forskelligt, men har virkelig lyst Til at teste, tror bare det er for tidligt 

Op 

Anmeld

12. august 2013

stjernehimmel

samme symtomer som jeg havde-..... jeg testede positiv i uge 5... 3 inden var negative :-)

held og lykke

Anmeld

12. august 2013

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

samme symtomer som jeg havde-..... jeg testede positiv i uge 5... 3 inden var negative :-)

held og lykke

Håber virkelig den er der 

Sidst testede jeg positivt 4+3 men ved ikke helt præcist denne gang hvornår jeg skulle være blevet det (hvis det selvfølgelig er det)

Anmeld

12. august 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

hvor langt er du i cyklus ? kan både lyde som graviditetstegn og ægløsningstegn. oppustet har ikke noget med graviditeten at gøre endnu. afhængig af din cyklus kan du teste 4+0 

Anmeld

12. august 2013

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

hvor langt er du i cyklus ? kan både lyde som graviditetstegn og ægløsningstegn. oppustet har ikke noget med graviditeten at gøre endnu. afhængig af din cyklus kan du teste 4+0 

Har desværre ikke styr på min cyklus endnu, da jeg faktisk ikke har fået mens fra sidste graviditet endnu, men vi smed præventionen for måske 2-3 uger siden. 

Men hvis det er ægløsning så skal vi da bare igang hihi 

Anmeld

12. august 2013

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Og når jeg skriver prævention er det kondom  Har ikke været på p piller i 2 år efterhånden 

Anmeld

12. august 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

Har desværre ikke styr på min cyklus endnu, da jeg faktisk ikke har fået mens fra sidste graviditet endnu, men vi smed præventionen for måske 2-3 uger siden. 

Men hvis det er ægløsning så skal vi da bare igang hihi 

hvor lang tid er det siden du fødte ? kan være eftervirkninger fra fødslen. hvis ikke du har fået din mens lyder det lidt underligt du skulle være gravid. men ved sørme ikke om det kan lade sig gøre.  op på hesten ja  prøv at teste om et par uger ellers 

Anmeld

12. august 2013

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

hvor lang tid er det siden du fødte ? kan være eftervirkninger fra fødslen. hvis ikke du har fået din mens lyder det lidt underligt du skulle være gravid. men ved sørme ikke om det kan lade sig gøre.  op på hesten ja  prøv at teste om et par uger ellers 

Min søn er lige knap 11 mdr 

Anmeld

12. august 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

Min søn er lige knap 11 mdr 

har du ikke fået mens i de 11 måneder ??? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.