Økonomi og pb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

675 visninger
11 svar
0 synes godt om
12. august 2013

Hjulben

hej  

min kæreste og jeg vil gerne være forældre, han er på su og jeg selv er på elev løn og skal være det de næste 2 år frem.. :-) vil høre om der er nogen der ved om man for mere i elev løn i København's kommune når man bliver gravid ? Ved kun at man gør på su. 

På forhånd tak for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2013

esioul

Amanda91 skriver:

hej  

min kæreste og jeg vil gerne være forældre, han er på su og jeg selv er på elev løn og skal være det de næste 2 år frem.. :-) vil høre om der er nogen der ved om man for mere i elev løn i København's kommune når man bliver gravid ? Ved kun at man gør på su. 

hvad er det elev indenfor?

Anmeld

12. august 2013

esioul

Amanda91 skriver:

hej  

Hov nej jeg er ret sikker på man ikke får mere i elevløn fordi man er gravid.

Man får ekstra klip hvis det er SU.

Anmeld

12. august 2013

Celine89

Du får ikke mere i elevløn, fordi du får et barn (det gør du i øvrigt heller ikke på SU, medmindre du er enlig eller bor sammen med en anden SU-modtager).

Anmeld

12. august 2013

Hjulben

Så man for ikke nogen form for forsøger tillæg ? har dog en veninde på elevløn som for støtte, hvor hun for kontanthjælp til at spæde sin elevløn op.?

Anmeld

12. august 2013

Celine89

Amanda91 skriver:

Så man for ikke nogen form for forsøger tillæg ? har dog en veninde på elevløn som for støtte, hvor hun for kontanthjælp til at spæde sin elevløn op.?

Din veninde må have en særlig aftale med kommunen - det er ikke normalen at man får noget ekstra.

Anmeld

12. august 2013

Chili

Amanda91 skriver:

Du får kun forsøger tillæg fra su hvis i begge er på su
Er din veninde enlig?
Og ellers tror jeg kun man får det "normale" familieydelse fra kommunen

Anmeld

12. august 2013

Misser1989

Hej 

jeg er elev ved kommunen (Thisted) er ved at læse til pædagogisk assistent. Og selvom jeg har 2 børn får jeg kun normal elev løn, på de der 10.000 et eller andet.. Og under barsel får jeg barselsdagpenge, som svarer til det samme. 

Anmeld

12. august 2013

MMOGM

Amanda91 skriver:

hej  

Jeg har været på barsel under min elevtid, og jeg fik ikke ekstra tillæg, jeg fik fuld elevløn det første halve år, og derefter røg jeg på den laveste barselsdagpenge sats

Anmeld

13. august 2013

Hjulben

Okay tusind tak for hjælpen! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.