Jeres ideer til til en seng til en dreng på 6:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

471 visninger
3 svar
1 synes godt om
12. august 2013

Muffinmus

Lige nu har vores søn en plastik seng som er en racerbil, blå med hjul osv og han er glad for den.
Men nu hvor han har fået voksen dyne kan jeg pludselig se HVOR lille hans juniorseng er. Så tror vi så småt begynder at kigge efter noget nyt til ham, måske som julegave eller lign.
Men tror ikke han vil skille sig af med sin Nielsens for en trist alm voksenseng.
Vi har et stort gardarobeskab på den lige væg, resten er skråvæg, dvs sengen skal ikke være ret høj
Har i gode forslag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2013

Bshizzle

Min søn på 7 (8 til Dec) gik en alm voksen seng 90x200 da han var 5 år 

Og da vi er flyttet, så kunne den heldigvis stadig være på værelset trods skråvæggene 

Den han har nu er en helt alm hvid træ seng. 

- havde sagt inden vi rykkede sengen op på hans værelse, at man kunne altid skære lidt af benene. 

Anmeld

12. august 2013

Muffinmus

Bshizzle skriver:

Min søn på 7 (8 til Dec) gik en alm voksen seng 90x200 da han var 5 år 

Og da vi er flyttet, så kunne den heldigvis stadig være på værelset trods skråvæggene 

Den han har nu er en helt alm hvid træ seng. 

- havde sagt inden vi rykkede sengen op på hans værelse, at man kunne altid skære lidt af benene. 

Jamen jeg har spurgt, og han vil IKKE bytte sin seng ud med noget der ikke er lige så sejt!! Og det er en hvid seng jo ikke rigtigt

Anmeld

12. august 2013

Bshizzle

MariaE skriver:

Jamen jeg har spurgt, og han vil IKKE bytte sin seng ud med noget der ikke er lige så sejt!! Og det er en hvid seng jo ikke rigtigt

Kan i ikke bare købe en træseng og så sætte jer ned og male den sammen ?

Evt han selv er med til at vælge de farver han vil ja..

Her var der ingen diskution.. han var bare stolt over at få en stor seng.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.