Familie liv input

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

459 visninger
1 svar
2 synes godt om
12. august 2013

MissMammy

Hej til jer, 

jeg får og tumler lidt og det synes jeg at jeg har gjort længe. 

Lang historie gjort så kort som muligt.

jeg har brug for et indblik og muligvis at lige blive lidt mindre clingy og mere moden og Få et liv!!!

Min mand er selvstændig på 3. så der skal en masse timer i det. Hans arbejdstider svinger meget. 

jeg går hjemme med vores piger på 1 og 4, har ikke det vilde sociale liv udover mine børn og så at gå og finde fejl med alt hvad jeg prøver at udrette. 

Mit problem er at jeg er ikke selv vokset op med to forældre og er vokset op med frygt ikke respekt. Så efter at selv have fået børn er jeg blevet forundret over den uvidenhed og usikkerhed jeg har omkring nogle ting som skulle være normalt nok.  Jeg troede jeg havde arbejdet mig igennem det. 

Min mand elsker os alt hvad han kan, dette er jeg så god til at tvivle på, og han arbejder hårdt, er en fantastisk far og mand, når jeg giver ham lov, og han har brug for sin egen tid, og det ka jeg også godt forstå, men stadigvæk føler jeg at han direkte svigter os og prioritere forkert. Hvorfor gør jeg det? Jeg mener, det er normalt at man ikke kun arbejder og så tilbringer alt anden tid med sin familie? Hvordan er jeres familie liv med social liv? 

Måske et mærkeligt og jeg føler næsten for personligt "brev", men jeg er træt af at være usikker og gå og tro jeg ved hvad et familie liv er, når jeg egentlig ikke ved hvad det er?!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2013

Miss-86

Vi har ikke børn, men min kæreste er også selvstændig og arbejder dermed rigtig meget og det kommer han også til, når vi en dag får et barn.. Måske mindre end nu, men stadig meget!

Det har hans far også altid gjort, mens min kæreste var lille.
De har dog været gode til VIRKELIG at hygge og nyde det, når de så har været sammen alle sammen..
De har været på mange ferier og har holdt fast i mange traditioner de selv har lavet - Bla. at tage ud og spise, både på mors og fars dag..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.