reol til bøger på lillepigens værelse... HJÆÆÆÆÆLP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.400 visninger
14 svar
0 synes godt om
12. august 2013

sandramor

Heeeeej piger....

har virkelig brug for jeres hjælp...
jeg er ved at lave lidt ved lillepigens værelse... og jeg søger en væghængt bogreol..... har set der er flere der har sådan en på jeres børns værelser??
der var en tråd her forleden hvor der var en der viste sit barns værelse og der var sådan en fin simpel reol der hang på væggen med bøger i.... hvor dælen opdriver man de reoler henne????? kan ikke finde dem nogensteder på nettet??

håber nogen kan hjælpe mig........

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2013

sandramor

Ingen der kan hjælpe????

Anmeld

12. august 2013

Savannah

Er det mon en tallerkenerække du søger?

Anmeld

12. august 2013

sandramor

Sally-Slingshot skriver:

Er det mon en tallerkenerække du søger?

Ha ha ja det kan da faktisk godt tænkes det er det

Aarh ja det er det da vidst

Anmeld

12. august 2013

hekran

sandramor skriver:

Ha ha ja det kan da faktisk godt tænkes det er det

Aarh ja det er det da vidst

Du kan få dem i Bilka. Tror de ligger omkring 200-300

Anmeld

12. august 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
sandramor skriver:

Heeeeej piger....

jeg er ved at lave lidt ved lillepigens værelse... og jeg søger en væghængt bogreol..... har set der er flere der har sådan en på jeres børns værelser??
der var en tråd her forleden hvor der var en der viste sit barns værelse og der var sådan en fin simpel reol der hang på væggen med bøger i.... hvor dælen opdriver man de reoler henne????? kan ikke finde dem nogensteder på nettet??

Vi har købt vores på bilkas webshop til små hundrede kroner 

Kan se den koster 150,- nu

http://www.bilka.dk/boern-og-baby/senge-og-moebler/boernemoebler/garderobe-og-opbevaring/kids-vaegreol/p/100014510?point=10&event=32

Anmeld

12. august 2013

C-Dog

Vores er fra bilka. Den er rigtig fin.

Anmeld

12. august 2013

Louise H.

Nu kan jeg se du bor tæt på Sønderborg. Så vil lige fortælle at genbrugsbutikken på lossepladsen på nørrekobbel, har en rigtig fin vi bogreol det er faktisk den de også har i Bilka

http://www.bilka.dk/boern-og-baby/senge-og-moebler /boernemoebler/garderobe-og-opbevaring/kids-vaegre ol/p/100014510?point=10&event=32

Anmeld

12. august 2013

DianaRJS

sandramor skriver:

Heeeeej piger....

vi har brugt sådan en tallerkenting jeg ikke kan huske hva hedder men den er ihvertfald bare fundet på genbrug og så er den blevet malet hvid den er super god til det

Anmeld

12. august 2013

sandramor

Louise <3 Isabella skriver:

Nu kan jeg se du bor tæt på Sønderborg. Så vil lige fortælle at genbrugsbutikken på lossepladsen på nørrekobbel, har en rigtig fin vi bogreol det er faktisk den de også har i Bilka

http://www.bilka.dk/boern-og-baby/senge-og-moebler /boernemoebler/garderobe-og-opbevaring/kids-vaegre ol/p/100014510?point=10&event=32

iiihhh 1000 tak skal du ha det var da dejligt... så ku det være jeg lige skulle kigge forbi derude skal så bare lige finde det.... aner ikke hvor det ligger henne

tjekkede nemlig lige dit link til bilka og den er midlertidig udsolgt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.