ideer søges til kreative ting man kan lave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.033 visninger
7 svar
3 synes godt om
12. august 2013

ledermus

Min mor har fødselsdag imorgen og synes det kunne være hyggeligt hvis Oliver lavede en fin gave til men er helt blank for ideer.

Nogle der har en god ide til hvad jeg kunne lave med ham

han blev 2 i marts

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2013

lineog4

ledermus skriver:

Min mor har fødselsdag imorgen og synes det kunne være hyggeligt hvis Oliver lavede en fin gave til men er helt blank for ideer.

han blev 2 i marts

Finger malings billede...

Anmeld

12. august 2013

Maja88

Male.. saltlys.. 

Anmeld

12. august 2013

MorEllen

Det begrænser sig jo lidt når de er så små Jeg ville få ham til at male eller tegne på et papir, også ramme det ind eller noget. Det har vi gjort med vores pige, og hvis man guider dem lidt så de får malet nogle stærke farver så bliver det ret dekorativt..

Anmeld

12. august 2013

ledermus

Maja88 skriver:

Male.. saltlys.. 

hvad er saltlys?

Anmeld

12. august 2013

ledermus

MyLille skriver:

Det begrænser sig jo lidt når de er så små Jeg ville få ham til at male eller tegne på et papir, også ramme det ind eller noget. Det har vi gjort med vores pige, og hvis man guider dem lidt så de får malet nogle stærke farver så bliver det ret dekorativt..

ja synes nemlig det er svært at finde på der er jo mange ting han ikke kan endnu...

Anmeld

12. august 2013

MomInTheMaking

ledermus skriver:

han blev 2 i marts

Tag et lærred og "skriv" noget med tape på det, f.eks. Kærlighed, Mormor eller hvad du nu har lyst til.
Så får du knægten til at male helt amok på billedet og når det er tørt fjerner du tapen og voila.. et stk. maleri med skrift.. Det ser sødt ud. og hvis man vil undgå at farven bliver lortebrun er det en god ide at begrænse udvalget af farver, til f.eks. 2 - 3 farver.

Ellers er saltdej/gips aftryk af hånd eller fod som han har malet på også en god ide.

Anmeld

12. august 2013

ledermus

Mom In The Making skriver:

Tag et lærred og "skriv" noget med tape på det, f.eks. Kærlighed, Mormor eller hvad du nu har lyst til.
Så får du knægten til at male helt amok på billedet og når det er tørt fjerner du tapen og voila.. et stk. maleri med skrift.. Det ser sødt ud. og hvis man vil undgå at farven bliver lortebrun er det en god ide at begrænse udvalget af farver, til f.eks. 2 - 3 farver.

Ellers er saltdej/gips aftryk af hånd eller fod som han har malet på også en god ide.

Super fed ide den med tapen på lærred...Det skal klart afprøves 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.