hvad har jeres babyer som overtøj i efteråret/vinteren??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.265 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. august 2013

1990h

Ida bliver 4 måneder her den 24 august...nu ved man jo ikke om det koldt allerede i september. men hvad overtøj bruger i til baby fra september/oktober af? og i vinteren?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2013

Fuglemor

Nu er vores levet stor. Men i efterår havde jeg en fleece dragt og da det blev vinter have vi en vatteretdragt. i stil med en flyverdragt men det var stof det hele. Mener vi havde fleece dragt fra Hummel og den anden dragt fra name it

Anmeld

12. august 2013

1990h

Fuglemor skriver:

Nu er vores levet stor. Men i efterår havde jeg en fleece dragt og da det blev vinter have vi en vatteretdragt. i stil med en flyverdragt men det var stof det hele. Mener vi havde fleece dragt fra Hummel og den anden dragt fra name it

jeg har nemlig en fleece dragt fra hummel som jeg regner med hun skal bruge i efteråret også spekuleret jeg på hvor længe det er nok med dem eller om hun skal have en rigtig flyverdragt i de måneder hvor vi plejer at ha minus grader?? sov dit barn så i dem i vognen?

Anmeld

12. august 2013

MKBP

Profilbillede for MKBP
1990h skriver:

Ida bliver 4 måneder her den 24 august...nu ved man jo ikke om det koldt allerede i september. men hvad overtøj bruger i til baby fra september/oktober af? og i vinteren?

Husker ikke hvad min datter havde på, men vi prøvede os vist bare frem ! Hun er et meget varmt barn, så har aldrig haft så meget på i barnevognen - her i vinters havde hun kun fleccedragt på og en sommerdyne - ellers kogte hun. Det kommer jo også an på hvor længe man er ude og om hvordan vejret er. Så det er nok nemmest at prøve jer frem.

//Mette

Anmeld

12. august 2013

Fuglemor

1990h skriver:

jeg har nemlig en fleece dragt fra hummel som jeg regner med hun skal bruge i efteråret også spekuleret jeg på hvor længe det er nok med dem eller om hun skal have en rigtig flyverdragt i de måneder hvor vi plejer at ha minus grader?? sov dit barn så i dem i vognen?

Mener vores havde den varme dragt på fra +5 og ned i minus grader. Men kommer jo også an på om det er et varmt barn. Men vores havde det på ude i barnevognen. Var det rigtig koldt ogspekulere tæppe over dynen

Anmeld

12. august 2013

Kløver

Begge mine har haft sådan nogle heldragter i uld, helt op til str 86 mener jeg

Anmeld

12. august 2013

Muffinmus

1990h skriver:

mine har bare haft fleecedragter mest af alt....

Anmeld

12. august 2013

Asta&Alfred

Jeg kan også varmt anbefale en fleecedragt eller måske en strikket ulddragt som disse;

Fleecedragt

Strikket bamsedragt

Og så er det jo altid et hit med en form for voksi-pose til når de skal sove

Anmeld

12. august 2013

VIPpigen

Jeg syede selv dragt til min datter, dem brugte hun dog bare til at sove i, da hun er fra november, men først begyndte at sove udenfor i februar/marts

da hun var knap et år, og havde den første dragt havde hun regntøje udenover de kolde og våde efterårsdage

Anmeld

12. august 2013

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Min på 3, har fleece trøje og påtænker heldragt af en slags...

Vinter har han molo jakke og flyverdragt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.