Min søn er skredet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

967 visninger
13 svar
5 synes godt om
12. august 2013

Isabella_mor

I næsten en uge skal min elskede basse være med min veninde i sommerhus i det nordlige Jylland. Og det er det længste han nogensinde har været væk fra os og vi fra ham. Og jeg tudede sådan i går da vi afleverede bassen hos min veninde, vi blev og puttede ham og gik et par timer efter. Og han skulle jo lige kysses og krammes inden vi gik, og der kunne jeg bare mærke at det vil blive utrolig hårdt for mig at skulle undvære ham. Men han har bare ikke snakket om andet her de sidste par dage om at han skulle ud og køre i tog med sin "moster"  og at han skulle i sommerhus i Jylland. Og at mor og far ikke skulle med. Han har bar glædet sig til at skulle afsted. Så det er jo utrolig dejligt at han bare synes det er alletiders at skulle på ferie. Men hvor er her TOMT når han ikke er her. Godt han kommer hjem igen på fredag. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2013

asff

Isabella_mor skriver:

I næsten en uge skal min elskede basse være med min veninde i sommerhus i det nordlige Jylland. Og det er det længste han nogensinde har været væk fra os og vi fra ham. Og jeg tudede sådan i går da vi afleverede bassen hos min veninde, vi blev og puttede ham og gik et par timer efter. Og han skulle jo lige kysses og krammes inden vi gik, og der kunne jeg bare mærke at det vil blive utrolig hårdt for mig at skulle undvære ham. Men han har bare ikke snakket om andet her de sidste par dage om at han skulle ud og køre i tog med sin "moster"  og at han skulle i sommerhus i Jylland. Og at mor og far ikke skulle med. Han har bar glædet sig til at skulle afsted. Så det er jo utrolig dejligt at han bare synes det er alletiders at skulle på ferie. Men hvor er her TOMT når han ikke er her. Godt han kommer hjem igen på fredag. 

Må lige kommenterer på din søn - han er godt nok smuk! 

Anmeld

12. august 2013

Mamalou

Isabella_mor skriver:

Forsøg at ny det lige som meget som jeres søn gør. Det giver overskud på mor-kontoen, når man får et pusterum en gang i mellem. Meget nemmere sagt end gjort, men den er god nok

Og i øvrigt så er det bare en lækker lille Villads I har!

Vh. Louise

Anmeld

12. august 2013

Isabella_mor

asff skriver:

Må lige kommenterer på din søn - han er godt nok smuk! 

Tusind tak det synes jeg også han er 

Anmeld

12. august 2013

Isabella_mor

Forsøg at ny det lige som meget som jeres søn gør. Det giver overskud på mor-kontoen, når man får et pusterum en gang i mellem. Meget nemmere sagt end gjort, men den er god nok

Og i øvrigt så er det bare en lækker lille Villads I har!

Vh. Louise

Ja. det er nu vi skal lade op og være kærester...   Og tak. det er nemlig en mega lækker villads vi har  

Anmeld

12. august 2013

hautecouture

Hold nu k*** hvor er han sød

Dejlig, dejlig dreng

Anmeld

12. august 2013

1990h

Isabella_mor skriver:

årh..stor dreng..det skal nok gå..

og hold kæft en lækker dreng charmør..

Anmeld

12. august 2013

Isabella_mor

hautecouture skriver:

Hold nu k*** hvor er han sød

Dejlig, dejlig dreng

tak  

Anmeld

12. august 2013

Isabella_mor

1990h skriver:

årh..stor dreng..det skal nok gå..

og hold kæft en lækker dreng charmør..

Ja det skal nok gå, hun holder mig hvertfald opdateret, med billeder og det hele det er dejligt 

Anmeld

12. august 2013

1990h

Isabella_mor skriver:

Ja det skal nok gå, hun holder mig hvertfald opdateret, med billeder og det hele det er dejligt 

smiler ja så kan i følge lidt med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.