Isabella_mor skriver:
I næsten en uge skal min elskede basse være med min veninde i sommerhus i det nordlige Jylland. Og det er det længste han nogensinde har været væk fra os og vi fra ham. Og jeg tudede sådan i går da vi afleverede bassen hos min veninde, vi blev og puttede ham og gik et par timer efter. Og han skulle jo lige kysses og krammes inden vi gik, og der kunne jeg bare mærke at det vil blive utrolig hårdt for mig at skulle undvære ham. Men han har bare ikke snakket om andet her de sidste par dage om at han skulle ud og køre i tog med sin "moster" og at han skulle i sommerhus i Jylland. Og at mor og far ikke skulle med. Han har bar glædet sig til at skulle afsted. Så det er jo utrolig dejligt at han bare synes det er alletiders at skulle på ferie. Men hvor er her TOMT når han ikke er her. Godt han kommer hjem igen på fredag. 
Forsøg at ny det lige som meget som jeres søn gør. Det giver overskud på mor-kontoen, når man får et pusterum en gang i mellem. Meget nemmere sagt end gjort, men den er god nok 
Og i øvrigt så er det bare en lækker lille Villads I har!
Vh. Louise
Anmeld