Billige æl-teste, hvor og hvordan ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

589 visninger
11 svar
6 synes godt om
12. august 2013

Anonym trådstarter

Hej piger 

Nu har vi været igang med projekt pb2 i 5 måneder (ved godt det ikke er specielt længe) men har ikke været på p-piller siden vi fik vores 1 barn for 2 år siden, så deracer ikke rester af p-piller i kroppen. 

Nu vil jeg begynde at bruge æl-teste, men hvor kan man købe dem billigt, og hvad er bedst? Stave eller strimler? Hvornår skal man begynde at teste på æl-teste? 

Anonym1011

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2013

Bertris

Jeg har lidt den holdning at stave er bare strimmel med ekstra plastik

og nu vil det se ud som om jeg siger det kun pga jeg sælge strimler for 3 kr stk

Men jeg har kun haft brugt strimmel ved min første graviditet

Anmeld

12. august 2013

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Hej piger 

Nu har vi været igang med projekt pb2 i 5 måneder (ved godt det ikke er specielt længe) men har ikke været på p-piller siden vi fik vores 1 barn for 2 år siden, så deracer ikke rester af p-piller i kroppen. 

Nu vil jeg begynde at bruge æl-teste, men hvor kan man købe dem billigt, og hvad er bedst? Stave eller strimler? Hvornår skal man begynde at teste på æl-teste? 

Anonym1011

Jeg har brugt strimmelteste fra billig-teste.dk til både æl og graviditet. Har været fuldt ud tilfreds.

Anmeld

12. august 2013

Pcokate

Anonym skriver:

Hej piger 

Anonym1011

Billigeteste.dk har som de hedder billige teste (både stav og strimmel). Med ordren for du også brugsanvisning. Strimmel og ikke digitale stave kræver at du har overskud nok til at se om teststregen er ligeså eller tydligere end kontrolstregen. Mange mange indlæg handler netop om dette. Personligt finder jeg dem ikke besværlige, men forstår godt at man er så meget oppe at køre at man både glemmer hvad man har læst og ser digitale stave er nok dem der er mindst fejl ved idet de fortæller om du har ægløsning eller ej. Håber at det hjalp

Anmeld

12. august 2013

Anonym trådstarter

Bertris skriver:

Jeg har lidt den holdning at stave er bare strimmel med ekstra plastik

og nu vil det se ud som om jeg siger det kun pga jeg sælge strimler for 3 kr stk

Men jeg har kun haft brugt strimmel ved min første graviditet

Det var billigt, måske skulle jeg købe dem af dig 

Tak for Info 

Anmeld

12. august 2013

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Jeg har brugt strimmelteste fra billig-teste.dk til både æl og graviditet. Har været fuldt ud tilfreds.

Super, mange tak, jeg vil lige kigge på den side så 

Anmeld

12. august 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

På www.ebay.dk  under UK kan du købe dem rigtig billigt,lige som G-testene er meget billige,og de er lige så gode som de dyre her i dk. 

Anmeld

12. august 2013

Bertris

Anonym skriver:

Det var billigt, måske skulle jeg købe dem af dig 

Tak for Info 

det er du i hvert fald velkommen til

har ikke haft nogen der var utilfredse med dem i hvert fald

Anmeld

12. august 2013

Anonym trådstarter

Pcokate skriver:

Billigeteste.dk har som de hedder billige teste (både stav og strimmel). Med ordren for du også brugsanvisning. Strimmel og ikke digitale stave kræver at du har overskud nok til at se om teststregen er ligeså eller tydligere end kontrolstregen. Mange mange indlæg handler netop om dette. Personligt finder jeg dem ikke besværlige, men forstår godt at man er så meget oppe at køre at man både glemmer hvad man har læst og ser digitale stave er nok dem der er mindst fejl ved idet de fortæller om du har ægløsning eller ej. Håber at det hjalp

1000 tak for rigtig god information 

Jeg vil lige tjekke det ud, ja har vidst set folk spørge omkring æl-teste, nu må vi se om jeg kan finde ud af at tyde dem 

Anmeld

13. august 2013

Anonym trådstarter

Bertris skriver:

det er du i hvert fald velkommen til

har ikke haft nogen der var utilfredse med dem i hvert fald

jamen det vil jeg da gerne, kan du ikke sende mig en pb?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.