14 dage over tid / Cyklusdag 42 / 5+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Bør jeg prøve lykken og forsøge at teste igen?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.393 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. august 2013

Anonym trådstarter

God aften i dejlige babybrugere... <3

Puha er godt nok ved at være frusteret... :/ Ved ikke hvad jeg skal tro eller håbe... 

Er lige stoppet med p-piller (tog den sidste den 25. juni)... Fik min mens 1.-5. juli og har ikke set skyggen af det siden... 

Har løbende taget en test (4+0, 4+2 og omkring 4+4), men har nu valgt ikke at tage nogen test i et stykke tid... For netop ikke at blive skuffet hele tiden... 

Men nu sidder jeg her, og er meget i tvivl om hvorvidt jeg skal teste i morgen eller ej... 

Ville egentligt ikke så meget andet end, at jeg lige havde brug for at komme ud med min frustration... Ved godt at der sikkert er mange der oplever meget længere cyklus end mig... Men det trælst... Har ikke brug for at vide, at ens krop lige skal finde sig selv efter p-pillestop, da jeg godt er klar over det... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2013

Anonym trådstarter

Nogen der har positive eller negative erfaringer på dette tidspunkt på cyklusen?

Anmeld

11. august 2013

Maja88

Min kroo var et halvt år om at få en normal cyklus.. fik mens som følge af pille stop og så den så den så ikke i 6 måneder

Anmeld

12. august 2013

Holbæktrunten

Anonym skriver:

God aften i dejlige babybrugere... <3

Puha er godt nok ved at være frusteret... :/ Ved ikke hvad jeg skal tro eller håbe... 

Er lige stoppet med p-piller (tog den sidste den 25. juni)... Fik min mens 1.-5. juli og har ikke set skyggen af det siden... 

Har løbende taget en test (4+0, 4+2 og omkring 4+4), men har nu valgt ikke at tage nogen test i et stykke tid... For netop ikke at blive skuffet hele tiden... 

Men nu sidder jeg her, og er meget i tvivl om hvorvidt jeg skal teste i morgen eller ej... 

Ville egentligt ikke så meget andet end, at jeg lige havde brug for at komme ud med min frustration... Ved godt at der sikkert er mange der oplever meget længere cyklus end mig... Men det trælst... Har ikke brug for at vide, at ens krop lige skal finde sig selv efter p-pillestop, da jeg godt er klar over det... 

Da jeg stoppede med ppiller første gang gik jeg konstant ig ventede på mens. Den kom dog aldrig, men testede først positiv efter 50+ dage. Har i dag en søn på knap to

Anmeld

12. august 2013

Anonym trådstarter

Testen i morges var desværre negativ .

Anmeld

12. august 2013

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Min kroo var et halvt år om at få en normal cyklus.. fik mens som følge af pille stop og så den så den så ikke i 6 måneder

Okay. Håber godt nok ikke det bliver sådan her.

Anmeld

12. august 2013

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Da jeg stoppede med ppiller første gang gik jeg konstant ig ventede på mens. Den kom dog aldrig, men testede først positiv efter 50+ dage. Har i dag en søn på knap to

• Okay. Krydser fingre for at det er sådan her. 

• Hvad fik dig til at teste der?

Anmeld

12. august 2013

Holbæktrunten

Anonym skriver:

• Okay. Krydser fingre for at det er sådan her. 

• Hvad fik dig til at teste der?

At mens STADIG ikke var kommet

Anmeld

12. august 2013

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

At mens STADIG ikke var kommet

Jeg syntes bare det svært hvornår man skal teste. Man gider jo ikke teste hele tiden :/

Anmeld

12. august 2013

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Jeg syntes bare det svært hvornår man skal teste. Man gider jo ikke teste hele tiden :/

Altså man SKAL jo ikke teste - man bliver jo hverken mere eller mindre gravid af at teste... Jeg var et testmonster, men da de blev ved at være negative gik der tilsidst 3-4 dage mellem jeg testede... Og tilsidst var der de to steger som jeg egentlig havde opgivet :0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.