Hvor får jeg et godt løbehjul fra?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

602 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. august 2013

Alexander&Lærke

Hej derude.

jeg vil gerne give min søn et nyt løbehjul når han blive 6 år på torsdag, men hvor finder jeg et super godt et som ikke koster det blege. Max 500 kr. Han fik et sidste år som var fra tousarus( staves) med Toy story på og det er allerede meget slidt og farverne er helt falmet. Det står også ude det meste af tiden. 

hvor får jeg godt et fra? Kom med mange gode forslag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2013

Sara.

Alexander&Lærke skriver:

Hej derude.

jeg vil gerne give min søn et nyt løbehjul når han blive 6 år på torsdag, men hvor finder jeg et super godt et som ikke koster det blege. Max 500 kr. Han fik et sidste år som var fra tousarus( staves) med Toy story på og det er allerede meget slidt og farverne er helt falmet. Det står også ude det meste af tiden. 

hvor får jeg godt et fra? Kom med mange gode forslag.

Her hvor vi bor render ungerne frem og tilbage på løbehjul hele tiden. Det og så wavw board er bare in.
Min egen erfaring med min datter der bliver 6 til oktober er at de billige fra br og toys r us og de lidt dyre er lidt hip som hap når ungerne ikke er større.... Min piges ligger også uden for og hun smider det engang i mellem fra sig, så jeg vil heller ikke ofre alt for mange penge på et.
Der er et barn verude som har et med store hjul hvilket jeg synes virker til at være rigtig godt at køre på. De store hjul er bedre til at køre over små strn, op ved kantstrn og der skal ikke trædes lige så ofte når de kører en lille tur.
tillykke med hans fødselsdag på torsdag

Anmeld

11. august 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Min søn fylder 6 år til oktober og han har her i sommer fået dette løbehjul fra Razor http://www.br.dk/Brands/Razor/RAZOR%20Spark%20l%c3%b8behjul%20-%20lyser%c3%b8dt.aspx?id=622314&vid=211525 Det fås også i blåt. Det kan lave gnister og det er et KÆMPE HIT

Det er også meget bedre kvalitet end de andre løbehjul som man kan købe.

Anmeld

11. august 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
13. august 2013

Alexander&Lærke

MoarHvidovre skriver:

Min søn fylder 6 år til oktober og han har her i sommer fået dette løbehjul fra Razor http://www.br.dk/Brands/Razor/RAZOR%20Spark%20l%c3%b8behjul%20-%20lyser%c3%b8dt.aspx?id=622314&vid=211525 Det fås også i blåt. Det kan lave gnister og det er et KÆMPE HIT

Det er også meget bedre kvalitet end de andre løbehjul som man kan købe.

Mange tak det ser faktisk ikke så dumt ud det løbehjul, må de kigges nærmere på. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.