Anonym23 skriver:
At I alle krydser fingrene alt hvad I kan for mig i morgen eftermiddag!!!
Jeg skal have lavet trykhedscanning i 6+2 i morgen, fordi min sidste baby var død i uge 5 / ikke blev til noget, og vi først fandt ud af det i uge 8-9...
Jeg har ikke kunnet koncentrere mig om noget som helst hele dagen, til dels pga min graviditetskvalme, og har allerede hjertebanken ved tanken om scanningen
Hvad gør I andre for at dulme nerverne inden en vigtig scanning?
Hvis der er nogle gode erfaringer med gode scanninger efter spontane aborter, så kom med dem, for lige nu er jeg meget bange for at tro på det!!!

Alt hvad jeg kan for at den lille spire trives i maven!

Har ingen gode råd til at dulme nervøsiteten, desværre.
Jeg mistede 3 gange fra juni 2012 til oktober 2012, hvor den første gang var en graviditet udenfor livmoderen. Da jeg så blev gravid denne gang, var jeg mega nervøs! Jeg var ved lægen 6+4, hvor jeg fik en henvisning til en tidlig scanning. Men senere på dagen begyndte jeg at bløde og fik voldsomme smerter i maven. Kom til lægevagten, og hun mærkede på min mave, som føltes spændt. Så de troede det var en graviditet udenfor livmoderen igen. Skulle så vente på at jeg kunne komme til scanning, og vi ventede i et par timer. Det var ganske enkelt forfærdeligt. Jeg havde det fysisk dårligt, fordi jeg var så nervøs. Men scanningen viste en helt perfekt lille spire.
Fik en tid til en ekstra scanning en uge senere, så de kunne tjekke om den lille voksede som den skulle. Tror det var den værste uge i mit liv. Var nevøs hele tiden, og kunne slet ikke samle mig om noget som helst andet. Det samme ved NF. Det var den vigtigste milepæl for mig, og så kun frem mod den scanning. Hold nu op hvor gik tiden langsomt!
Jeg håber så meget, at du får en fantastisk oplevelse imorgen. Der er intet der slår at se sin lille spire!

. Nervøsiteten tror jeg ikke kan forsvinde, før det er overstået
Anmeld