Indtil videre har 2013 været et mærkeligt år......
Først mister vi min morfar, hvorefter 3 uger jeg mister min far. Det varen enorm hård tid og er stadig ikke kommet mig over det endnu, får stadig mine tude ture når jeg tænker på dem.

Livet viser sig så for sin gode side og vi teater positivt sidst i maj mdr

min graviditet går super (gør den stadig

) har ingen gener og kan nyde livet som gravid.
Der går et par mdr også går en af mine kollegaer bort, kendte ham ikke så godt men det var det samme som med de 2 andre, der var ingen tegn og det var alt for tidligt, så igen bliver alt lige revet op...
Alt imens dette står på har jeg sagt fra for at ordne alt med bedemanden ift min far - dette gør min skønne kæreste som ordner alt. Dette har vist været meget godt for nu efter 4 1/2 mdr er sagen stadig ikke afsluttet og han prøver nu at snyde os og sige det koster 50.000 at lægge min far i graven, er nu nede på 10.000 da vi bad ham komme med en begrundelse for hvorfor det var så dyrt. Skal siges at min far ikke ønskede at vi holdt noget så derfor er alt blevet holdt nede på minimum pris. Det værste er at jeg sagde fra starten af jeg vil først ud og sige farvel til min far når det hele er afslutte, nu står vi og skal til USA i 3 uger og tror ikke på vi når at få afsluttet inden vi rejser - syntes det er forfærdeligt at en bedemand som ham kan eksistere...... Men alt i alt min kæreste styre det med hård hånd og siger vi ikke skal betale ham noget udover hvad der først var aftalt og underskrevet!
Men nu rejser vi snart og jeg GLÆDER mig heeeelt vildt meget

3 uger med min skønne kæreste hvor vi skal nyde USA og hinanden

I skal ikke snydes for bedemanden navn i tilfælde af i står i den forfærdelige situtation som os at i mister er kær og i skal til at vælge bede mand - hold jer væk fra Peter Thomasen - begravelses service
Anmeld