Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja det ville jeg
Alene af den grund at jeg havde en streg ca. magen til:
https://www.baby.dk/debat/215871pi1/barnloeshedsbehandling/erfaringer-med-skyggestreg.aspx
Kan godt ane stregerne på det almindelige billede, men ikke negativet - skal dog også siges at jeg ikke har erfaring med den test.
Prøv evt at ton hele billedet mørkere (kunne jeg nemt gøre via windows billedgalleri, som er det program der viser billederne på min computer).. Det synes jeg nemlig hjalp
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CroQuis skriver: Ja det ville jeg Alene af den grund at jeg havde en streg ca. magen til: https://www.baby.dk/debat/215871pi1/barnloeshedsbehandling/erfaringer-med-skyggestreg.aspx Kan godt ane stregerne på det almindelige billede, men ikke negativet - skal dog også siges at jeg ikke har erfaring med den test. Prøv evt at ton hele billedet mørkere (kunne jeg nemt gøre via windows billedgalleri, som er det program der viser billederne på min computer).. Det synes jeg nemlig hjalp
Tak for svar har ingen computer, men kan prøve i et redigere program
Kan ikke rigtig finde ud af det
Anonym skriver: Tak for svar har ingen computer, men kan prøve i et redigere program
Ahh okay, ellers prøv at tage en igen i aften (mine tests var tydeligere om aftenen) og imorgen tidlig
CroQuis skriver: Ahh okay, ellers prøv at tage en igen i aften (mine tests var tydeligere om aftenen) og imorgen tidlig
Jeg har ikke flere !!
Anonym skriver: Jeg har ikke flere !!
Aiiii øv!!
Så må du hente en/nogle imorgen tidlig eller efter arbejde
CroQuis skriver: Aiiii øv!! Så må du hente en/nogle imorgen tidlig eller efter arbejde
Det må blive efter arbejde
Anonym skriver: Også hvis den kom indenfor 5 minutter ?
Også hvis den kom indenfor 5 minutter ?
Jeg ville finde det meget sandsynligt, at jeg var gravid! :-)
Men jeg ville nok ikke helt turde tro på det, før efter udebleven mens med positiv test.
Frk. Himmelblå skriver: Jeg ville finde det meget sandsynligt, at jeg var gravid! :-) Men jeg ville nok ikke helt turde tro på det, før efter udebleven mens med positiv test.
Spændende
jeg håber ikke mens kommer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128