skærer tænder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

249 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. august 2013

heidi prettyface hansen

hej har en dreng på 1/2 år i dag som er begyndt at skærer tænder konstant han har 4 tænder to i undermunden og to i overmunden..

spekulerede p om det er oki de gør det eller noget man skal gører for at passe på de små bisser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2013

Ka+Ma=Be

Det gør min søn på knap 2 år også  han har 16 tænder og det lyder frygteligt! Får helt gådehud ved tanken om hans små bisser.

Når han gør det stikker jeg en sut i munden på ham. Måske ikke en langsigtet holdbar strategi, men så stopper han.

Modtager også gerne gode idéer

Anmeld

11. august 2013

EnSødMor

Det er helt normalt, de gør det fordi de kan og fordi det er nyt for dem. Det holder op igen  

Anmeld

11. august 2013

modesty

heidi prettyface hansen skriver:

hej har en dreng på 1/2 år i dag som er begyndt at skærer tænder konstant han har 4 tænder to i undermunden og to i overmunden..

spekulerede p om det er oki de gør det eller noget man skal gører for at passe på de små bisser

Det er meget normalt. Min dreng gjorde det også i starten. Mener at han holdt op da han var lidt over et år.

Anmeld

11. august 2013

Sujan

Min datter skar også tænder i den alder.. Og synes det er en helt forfærdelig lyd.. Kan slet ikke forstå de kan gøre det...

Men nu er hun 16 måneder og har faktisk ikke gjort det længe.

Anmeld

11. august 2013

heidi prettyface hansen

Sujan skriver:

Min datter skar også tænder i den alder.. Og synes det er en helt forfærdelig lyd.. Kan slet ikke forstå de kan gøre det...

Men nu er hun 16 måneder og har faktisk ikke gjort det længe.

oki jamen det lyder jo godt men ja en forfærdelig lyd troede bare der ku ske noget med deres bette bisser

Anmeld

11. august 2013

heidi prettyface hansen

modesty skriver:

Det er meget normalt. Min dreng gjorde det også i starten. Mener at han holdt op da han var lidt over et år.

oki lyder godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.