Anbefal regntøj der kan holde til noget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

500 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. august 2013

Mussen2

Min pige på 4 er desværre alt for god til at få lavet små huller i regntøjet, jeg ved hun elsker atkravlei træer osv, så mon ikke det kommer af den grund.

Hvilket regntøj bruger i og kan anbefale. Slidstærkt og tæt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2013

L&V

Mussen2 skriver:

Min pige på 4 er desværre alt for god til at få lavet små huller i regntøjet, jeg ved hun elsker atkravlei træer osv, så mon ikke det kommer af den grund.

Jeg syntes celavi er rigtig lækker og robust.. vil i hvert fald vælge natur gummie

Anmeld

11. august 2013

Mussen2

Månsson skriver:

Jeg syntes celavi er rigtig lækker og robust.. vil i hvert fald vælge natur gummie

Hej du længe siden. Alt vel?

Har prøvet celavi for lang tid siden og der var jeg egentlig også tilfreds, måske jeg skulle prøve det igen. Det er som om de store slider lidt mere på det

Anmeld

11. august 2013

L&V

Mussen2 skriver:

Hej du længe siden. Alt vel?

Har prøvet celavi for lang tid siden og der var jeg egentlig også tilfreds, måske jeg skulle prøve det igen. Det er som om de store slider lidt mere på det

Smadder længe siden.. Det går så godt. nu er lillebror kom.et til verdenen.. Hva med dig?

Ja rigtig meget. og gummie er jo da stærkere end alt det syntetiske værk også ka det holde til noget vand

Anmeld

11. august 2013

Mussen2

Månsson skriver:

Smadder længe siden.. Det går så godt. nu er lillebror kom.et til verdenen.. Hva med dig?

Ja rigtig meget. og gummie er jo da stærkere end alt det syntetiske værk også ka det holde til noget vand

Tiden går bare for stærkt og har ikke den samme tid til baby.dk somi barselstiden

Tillykke med lillebror han ser skøn ud

Anmeld

11. august 2013

helle85

Mussen2 skriver:

jeg vil klart anbefale regntøj fra minymo det er det bedste vi har haft

og det er åndbart

Anmeld

11. august 2013

L&V

Mussen2 skriver:

Tiden går bare for stærkt og har ikke den samme tid til baby.dk somi barselstiden

Tillykke med lillebror han ser skøn ud

Nej det har man bare ik og det bliver os alt for hurtigt en tidsrøver...

Tak han er os bare dejlig

Anmeld

11. august 2013

Pigent

Celavi, Di driksons og Mikk-line

Anmeld

11. august 2013

MissTas

Mussen2 skriver:

Vi har et sæt fra ticket to heaven i naturgummi. Det er rigtig lækkert og slidstærkt og samtidig har annastacia altid været tør i det  

Anmeld

11. august 2013

dorthemus

Mussen2 skriver:

Det danske mærke Traktor skulle være super slidstærkt. Det er udviklet af de samme folk som laver arbejdstøj til folk på boreplatforme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.