Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mussen2 skriver: Min pige på 4 er desværre alt for god til at få lavet små huller i regntøjet, jeg ved hun elsker atkravlei træer osv, så mon ikke det kommer af den grund.Hvilket regntøj bruger i og kan anbefale. Slidstærkt og tæt!
Min pige på 4 er desværre alt for god til at få lavet små huller i regntøjet, jeg ved hun elsker atkravlei træer osv, så mon ikke det kommer af den grund.Hvilket regntøj bruger i og kan anbefale. Slidstærkt og tæt!
Månsson skriver: Jeg syntes celavi er rigtig lækker og robust.. vil i hvert fald vælge natur gummie
Jeg syntes celavi er rigtig lækker og robust.. vil i hvert fald vælge natur gummie
Mussen2 skriver: Hej du længe siden. Alt vel?Har prøvet celavi for lang tid siden og der var jeg egentlig også tilfreds, måske jeg skulle prøve det igen. Det er som om de store slider lidt mere på det
Hej du længe siden. Alt vel?Har prøvet celavi for lang tid siden og der var jeg egentlig også tilfreds, måske jeg skulle prøve det igen. Det er som om de store slider lidt mere på det
Månsson skriver: Smadder længe siden.. Det går så godt. nu er lillebror kom.et til verdenen.. Hva med dig? Ja rigtig meget. og gummie er jo da stærkere end alt det syntetiske værk også ka det holde til noget vand
Smadder længe siden.. Det går så godt. nu er lillebror kom.et til verdenen.. Hva med dig? Ja rigtig meget. og gummie er jo da stærkere end alt det syntetiske værk også ka det holde til noget vand
Mussen2 skriver: Tiden går bare for stærkt og har ikke den samme tid til baby.dk somi barselstidenTillykke med lillebror han ser skøn ud
Tiden går bare for stærkt og har ikke den samme tid til baby.dk somi barselstidenTillykke med lillebror han ser skøn ud
Celavi, Di driksons og Mikk-line
Vi har et sæt fra ticket to heaven i naturgummi. Det er rigtig lækkert og slidstærkt og samtidig har annastacia altid været tør i det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128