Hpv vaccine og graviditet :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. august 2013

Anonym trådstarter

Hej

Vi har planlagt at gå i gang med PB når jeg har fået mine vacciner færdigt, og jeg skal ha den sidste om 14 dage ca YES!! 

Men jeg har regnet mig frem til at jeg har ægløsning dagen før vaccinen :x, mhm.. Altså det er ik sværre end vi venter endnu en mdr, men er der nogen der ved lang tid efter vaccinerne man må blive gravid, må jeg blive gravid dagen efter hvis det altså kan lade sig gøre?! Skal der gå en mdr eller mere?! 

Jeg bare nysgerrig, jeg har ikke synderlig travlt, men det meget rart hvis jeg ku planlægge mdr osv.. Vil gerne ha et sommer barn igen.. Har et barn på 15 mdr

på forhånd tak!'

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2013

Anonym trådstarter

Ingen?

Anmeld

11. august 2013

trine1989

hej

jeg tror ikke at der er lavet nogle undersøgelser omkring dette da vaccinen jo er forholdsvis ny.

jeg ville selv vente mindst en mdr. med at gå i gang med pb (selvom det er svært). man kender ikke alle bivirkninger endnu, og har hørt en masse dårligt om vaccinen.

mvh trine

Anmeld

11. august 2013

Anonym trådstarter

Tak for svaret .. Ja jeg spørger selvfølgelig lægen når jeg skal derned...

Nok bedst, men på den anden side tror jeg ik der sker noget med det samme, jeg gider ikke div test osv...  

sidst gik der 9 mdr frs jeg smed pillerne, men denne gang har vi ik brugt nogen piller siden jeg fødte sidst.. Kun kondom( hvilke jo ik skal ud a kroppen) )

Anmeld

11. august 2013

esioul

Anonym skriver:

Hej

Vi har planlagt at gå i gang med PB når jeg har fået mine vacciner færdigt, og jeg skal ha den sidste om 14 dage ca YES!! 

Men jeg har regnet mig frem til at jeg har ægløsning dagen før vaccinen :x, mhm.. Altså det er ik sværre end vi venter endnu en mdr, men er der nogen der ved lang tid efter vaccinerne man må blive gravid, må jeg blive gravid dagen efter hvis det altså kan lade sig gøre?! Skal der gå en mdr eller mere?! 

Jeg bare nysgerrig, jeg har ikke synderlig travlt, men det meget rart hvis jeg ku planlægge mdr osv.. Vil gerne ha et sommer barn igen.. Har et barn på 15 mdr

på forhånd tak!'

Det er hvis mange delte meninger om hvor længe der skal gå.

Min læge sagde at så længe jeg ikke havde en bekræftet graviditet, så skulle jeg bare få den.

På fertilitetsklinikken vi er tilknyttet, må man ikke blive behandlet før der er gået 3 mdr fra HPV vaccinen.

Så ja, jeg har hørt forskellige holdninger

Anmeld

11. august 2013

Anonym trådstarter

Tak skal du ha...  

der nok noget siden de fraråder, jeg høre hr, doktor

Anmeld

11. august 2013

FruJacobsen

Jeg havde fået tid til vaccinen, men blev gravid i mellemtiden - derfor kan jeg ikke få den i denne omgang. Så det er nok ikke så godt at blive gravid og få vaccinen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.