mensteration. kun en uge imellem! synes det er meget tit:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

449 visninger
3 svar
3 synes godt om
11. august 2013

Anonym trådstarter

hvor tit er det endeligt lige man plejer at få sin mensteration??

hos mig går der nærmest kun en uge/halvlanden uge imellem min mensteration!

det er kun på det seneste at jeg får det så tit normalt for hen fik jeg ikke det så tit igen....

er det normlt?

indimellem glemmer jeg mine p.piller foreksempel. hvor jeg tog min p.pille her til morgen. kunne jeg se at jeg havde glemt at tage mine piller både fredag og lørdag.. og nogle gange glemmer jeg i løbet af ugen. men prøver og prøver på at huske dem hver morgen...!

håber det ok jeg spørger hvor tit får i jeres mensteration...

fortsattt god søndag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2013

Tulipan

Hvis du tit glemmer dine P-piller er det derfor der går så kort tid mellem dine mens.
Prøv at huske dem eller gå over til P-stav eller P-ring i stedet for det er ikke særlig sundt for kroppen at have meget uregelmæssig hormonballance som du har når du glemmer så mange piller!
Snak med din læge om du kan få en bedre form for prævention :-)

Anmeld

11. august 2013

Rockertand

Anonym skriver:

hvor tit er det endeligt lige man plejer at få sin mensteration??

hos mig går der nærmest kun en uge/halvlanden uge imellem min mensteration!

det er kun på det seneste at jeg får det så tit normalt for hen fik jeg ikke det så tit igen....

er det normlt?

indimellem glemmer jeg mine p.piller foreksempel. hvor jeg tog min p.pille her til morgen. kunne jeg se at jeg havde glemt at tage mine piller både fredag og lørdag.. og nogle gange glemmer jeg i løbet af ugen. men prøver og prøver på at huske dem hver morgen...!

håber det ok jeg spørger hvor tit får i jeres mensteration...

fortsattt god søndag

Du skal have en anden præventionsform, når du har så svært ved at huske at tage dem, det er ikke særligt betryggende for din partner, at han ikke kan stole på, at din prævention virker, men det er heller ikke særligt hensigtsmæssigt for din krop, at du hyppigt hormonforvirrer den.

Anmeld

11. august 2013

-Sigrid-

Enig med de andre, jeg tror ikke p-piller er noget for dig så 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.