Jeg synes det er svært 
jeg har haft depression siden jeg var 18 år gammel og har været på medicinskbehandling og har været i bedring indtil.....
Jeg har været udsat for en arbejdsskade hvor jeg blev overfaldt af en bebeoer og dermed blev truet på livet under overfaldet ud over det fysiske. det fysiske er at en beboeren kaster en smørekniv på hovedet af mig med et ordentlig slag og jeg fik en stor bule på hovedet, kaster en tallerken på mig hvor splinterne skære min fod og jeg bløder, hun vil ikke give slip og siger hun vil dræbe mig 
Jeg blev fyret indenfor 3 mdr på min arbejdsplads fordi de ikke mente jeg vil blive rask indenfor kort tid. Jeg har ikke fået den rigtige hjælp da arbejdspladsen nægter at det er vold men mener det er en pædagogisk konflikt.
Jeg skal til retten indenfor kort tid 
problemet er så at vi ejer hus, har et lille barn og bliver nød til at arbejde for at beholde vores hus ellers skal vi sælge den 
Jeg har ikke fået erstatning pga. de mener ikke det er vold derfor skal retten afgøre.
Jeg har fået arbejde og skal begynde om 1 måned men er overhovedet ikke rask nok til at klare jobbet, jeg har fået et tilbagefald af min depression. Men jeg skal jo arbejde for at vi kan beholde vores hus.
Hvad ville i gøre?
Meget bekymret mor 
Anmeld