Hvis jeg må slå et slag for

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

408 visninger
5 svar
1 synes godt om
11. august 2013

LilleSmølf

billige-teste.dk

Har opdaget at folk tit brokker sig over Valmed teste, eller bruger fx. apotekets eller Clear Blue, som jo ikke er vildt økonomiske at teste ofte med.

Hjemmesiden har billige teste, både stav (inc. Clearblue) og strip. Jeg har selv brugt strip og jo flere man køber, jo billigere er det pr. tests, og de fungerer helt upåklageligt.

Fx. stripteste:
1 stk - 13 kr pr. test
5 stk - 11 kr pr. test
etc.

så 30 tests koster 180 kr i alt inc. fri fragt.

De har også ægløsningsteste men dem har jeg ikke prøvet, så dem kan jeg ikke sige noget om.

For god ordens skyld, fordi jeg har lagt mærke til at folk ofte antager man reklamerer - det er IKKE min side og jeg får INTET for det.

Det var bare lige hvis nogen ikke kendte til siden og fx. tester ofte, da det helt klart er en del billigere (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2013

LinLin

Jeg har aldrig haft problemer med at valmed viste forkert! men har godt lagt mærke til de bliver "dissed" herinde

Anmeld

11. august 2013

Kamulla

brugte selv billige teste sidens teste for 6 år siden da jeg testede

Anmeld

11. august 2013

DianaRJS

LilleSmølf skriver:

billige-teste.dk

Har opdaget at folk tit brokker sig over Valmed teste, eller bruger fx. apotekets eller Clear Blue, som jo ikke er vildt økonomiske at teste ofte med.

Hjemmesiden har billige teste, både stav (inc. Clearblue) og strip. Jeg har selv brugt strip og jo flere man køber, jo billigere er det pr. tests, og de fungerer helt upåklageligt.

Fx. stripteste:
1 stk - 13 kr pr. test
5 stk - 11 kr pr. test
etc.

De har også ægløsningsteste men dem har jeg ikke prøvet, så dem kan jeg ikke sige noget om.

For god ordens skyld, fordi jeg har lagt mærke til at folk ofte antager man reklamerer - det er IKKE min side og jeg får INTET for det.

Det var bare lige hvis nogen ikke kendte til siden og fx. tester ofte, da det helt klart er en del billigere (:

jeg har købt derinde, og jeg har været mere end tilfreds...

udover det har jeg også købt de billigeste af de billigste i daglig dags butikker, og de har altså også virket helt fint

Anmeld

11. august 2013

Rockertand

LilleSmølf skriver:

billige-teste.dk

Fx. stripteste:
1 stk - 13 kr pr. test
5 stk - 11 kr pr. test
etc.

Enig, det er de bedste af de billigste teste fra Danmark, jeg har prøvet.
Homehealth.uk er dog lige så gode og meget billigere.

Anmeld

11. august 2013

Tulipan

Har også kun brugt billigteste.dk siden jeg havde problemer med valmed.
De har virket perfekt, både ÆL og G-test

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.