ØV ØV ØV... sidder her efter en FANTASTISK dag med mine bedste veninder og tuder røven ud af bukserne.
kæft hvor er jeg skuffet...
det var mit polterabend idag. vi skal giftes i kirke 7-9-13 det blev annonceret for 1½ år siden at den dag skulle vi giftes. men vil nogen holde polterabend for mig?? næh nej.
manden min blev hentet af hans kammerater fra morgenen af, de har haft en fantastisk hyggelig dag (han er ikke hjemme endnu).
han er typen der ikke rigtig gider sådan noget og ville helst være foruden.
jeg derimod havde glædet mig sindsygt til denne dag. okay jeg er 29 uger gravid - men kan man ikke holde noget for det??
mine to bedste (åbenbart eneste) veninder hentede mig i eftermiddag - de gjorde alt for mig, vartede mig op, fik fodmassage, kropsmassage, lagt masker - det var SÅÅÅÅ hyggeligt..
de havde oprettet en lukket facebookgruppe hvor alle på gæstelisten (havde sent dem gæstelisten) var inviteret og folk gad ikk engang svare dem. de oprettede den i juni måned. ingen meldte tilbage og hvis de gjorde sagde de "jeg kan ikke den dag"..
jeg har to søstre, godt nok 12 og 15 år ældre end mig, men de gad ikke engang gøre noget .
Jeg burde ikke være skuffet for har haft en fantastisk dag med dem jeg virkelig holder af.
men det er jeg. jeg er FÆRDIG - føler mig virkelig pisset på..
der er inviteret 70 gæster til festen - 3 har meldt fra. brylluppet er annonceret 1½ år før.
er det mig der er mærkelig?
Anmeld