Fedte fingre på stål , hilfe !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.766 visninger
9 svar
1 synes godt om
10. august 2013

Robin Hood.

Hjælp , hvordan fjerner jeg fedt fingre fra mit nye stål emfang ? Har prøvet : glasrens , sprit , opvaskemiddel , froggi mod fedt , brun sæbe , tør ikke prøve stål rens da jeg ik ved om det er børstet stål ,, nogle gode råd ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2013

Rockertand

Robin Hood. skriver:

Hjælp , hvordan fjerner jeg fedt fingre fra mit nye stål emfang ? Har prøvet : glasrens , sprit , opvaskemiddel , froggi mod fedt , brun sæbe , tør ikke prøve stål rens da jeg ik ved om det er børstet stål ,, nogle gode råd ?

Nåååååvvvv, det var da noget træls noget, du bruger. Der findes midler specielt til rustfri stål, det kan købes i større supermarkeder....men du kan altså også bruge almindelig madolie , det gjorde man førhen i storkøkkener.

Anmeld

10. august 2013

Robin Hood.

Rockertand skriver:

Nåååååvvvv, det var da noget træls noget, du bruger. Der findes midler specielt til rustfri stål, det kan købes i større supermarkeder....men du kan altså også bruge almindelig madolie , det gjorde man førhen i storkøkkener.

Har aldrig haft problemet med mine andre stål hvidevarer , de er simpelthen så nemme at holde , har stål rens men det må ikke bruges på børstet stål og det er den vidst ��

Anmeld

10. august 2013

Rockertand

Robin Hood. skriver:

Har aldrig haft problemet med mine andre stål hvidevarer , de er simpelthen så nemme at holde , har stål rens men det må ikke bruges på børstet stål og det er den vidst ��

Tag et billede eller medbring en seddel med modelnummer til en hårde hvidevarerforretning, så hjælper de dig med at vælge det rigtige.

Anmeld

10. august 2013

Robin Hood.

Rockertand skriver:

Tag et billede eller medbring en seddel med modelnummer til en hårde hvidevarerforretning, så hjælper de dig med at vælge det rigtige.

Ja må jeg prøve , havde håbet på der fandtes et gammelt husmoder råd

Anmeld

10. august 2013

Alexander&Lærke

Jeg bruge sådan noget froggy fedopløser på spray, det fjerne nemt, fedt, fingre og støv fra min stål emhætte.  

Anmeld

11. august 2013

Ryberg

Herhjemme bruger vi WD40

Anmeld

11. august 2013

K&S

Vi bruger også WD40  Det er meget effektivt...! 

Anmeld

11. august 2013

Robin Hood.

Groggy fedtopløser er prøvet , wd 40 det bliver indkøbt tak piger

Anmeld

11. august 2013

Robin Hood.

Robin Hood. skriver:

Groggy fedtopløser er prøvet , wd 40 det bliver indkøbt tak piger

Ha ha groggy ? Froggy møg Tlf 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.