Heej damer

Lidt historie først... : Vi er et par på 27 og 29 år, har to børn på 2 og 4 år, vi har været sammen i 6 år.
For omkring 2 år siden gik jeg fra min mand, fordi han simpelthen var sur hele tiden, snærrede af mig, var nedladende og lavede intet i huset.. havde taget mod til mig længe, og jeg var meget glad for min beslutning, og var allerede et helt nyt menneske samme dag som jeg havde forladt ham.
Desværre troppede hans forældre op i vores hus, uanmeldt, og krævede at snakke med os om det, for de mente, at vi sagtens kunne få det til at fungere igen.
Det endte desværre med, at jeg valgte at give ham en chance til..
I tiden lige efter vi havde fundet sammen igen var han meget hjælpsom, lavede aftensmad, skiftede børnene, ryddede op og gjorde rent i huset.
Men som jeg havde forudset, varede det ikke ved..
Nu er jeg igen kommet i det dilemma, om jeg skal forlade ham eller ej..
Det tager mig utrolig lang tid, at samle mod til mig, da jeg ved at han bliver ked af det, og hans mor vil prøve at overtale mig til at blive..
Men føler bare ikke jeg kan leve med hans konstant svingende humør, hans dovenskab, hans ikkeeksisterende interesse for vores børn.. hans konstante "årh forhelved!!" Hver gang det mindste går galt for ham..
Ville i kunne klare, at leve i et ægteskab, hvor i faktisk føler i er alene om alt??
Er det sådan det skal være? Uden kærlighed og lykke over at være sammen?