hahah børn når de er bedst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

547 visninger
9 svar
10 synes godt om
10. august 2013

DianaRJS

Andreas og min mor sad og snakkede om kage, og min mor siger så til Andreas at hans mor er blevet tyk fordi hun har spist for meget kage.... Andreas siger så ; Ejj mormor, det altså fordi babyerne hænger inde i maven på hende.... og så kom det helt ud af den blå luft ; og mormor, babyerne tisser også derinde, og så drikker de det igen, det er altså bare ulækker! ;P og hurtig som vi var skulle vi da lige høre hvor hulan han vidste sådan noget fra, da vi intet har sagt om sådan noget, og han svare bare igen... altså, det er jo bare fordi jeg er mega klog!

deres kommentarer er altså bare til at elske hahaha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2013

helle85

DianaRJS skriver:

Andreas og min mor sad og snakkede om kage, og min mor siger så til Andreas at hans mor er blevet tyk fordi hun har spist for meget kage.... Andreas siger så ; Ejj mormor, det altså fordi babyerne hænger inde i maven på hende.... og så kom det helt ud af den blå luft ; og mormor, babyerne tisser også derinde, og så drikker de det igen, det er altså bare ulækker! ;P og hurtig som vi var skulle vi da lige høre hvor hulan han vidste sådan noget fra, da vi intet har sagt om sådan noget, og han svare bare igen... altså, det er jo bare fordi jeg er mega klog!

deres kommentarer er altså bare til at elske hahaha

ja børn er sjove

hvis vi spørg fra hvor hun har lært/hørt det henne så siger hun bare: det ved jeg da bare samtidig med at hun stille sådan et sjovt ansigt op

Anmeld

10. august 2013

AnthonsMor

Så sød!

Det var dagens grin

Anmeld

10. august 2013

DianaRJS

helle85 skriver:

ja børn er sjove

hvis vi spørg fra hvor hun har lært/hørt det henne så siger hun bare: det ved jeg da bare samtidig med at hun stille sådan et sjovt ansigt op

plejer min også bare at sige, eller også fortæller han hvor/hvem der har lært ham det men den der med han bare var klog havde vi altså ikke lige set komme haha

Anmeld

10. august 2013

DianaRJS

Martsbaby skriver:

Så sød!

Det var dagens grin

ja han er bare dejlig

han er bare en rigtig charmetrold og åbenbart også klog hehhee

Anmeld

10. august 2013

AnthonsMor

DianaRJS skriver:

ja han er bare dejlig

han er bare en rigtig charmetrold og åbenbart også klog hehhee

Meget klog!

Men drengen har jo ret

Anmeld

10. august 2013

DianaRJS

Martsbaby skriver:

Meget klog!

Men drengen har jo ret

hehe ja han har jo helt ret så lidt klog må han jo være nu når der ikke er nogen der har lært ham det ;P haha

Anmeld

10. august 2013

AnthonsMor

DianaRJS skriver:

hehe ja han har jo helt ret så lidt klog må han jo være nu når der ikke er nogen der har lært ham det ;P haha

Hehe ja, hvor gammel er han?

Anmeld

10. august 2013

DianaRJS

Martsbaby skriver:

Hehe ja, hvor gammel er han?

han blev 5 i mandags

Anmeld

10. august 2013

AnthonsMor

DianaRJS skriver:

han blev 5 i mandags

Så er det nok ikke fordi han har læst det

Men sød dreng altså!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.