Hjælp til Pas

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

420 visninger
6 svar
1 synes godt om
10. august 2013

FamilenStorm

Hejsa..

Vi står i den skønne situation at vi rejser til Florida i starten af september

Men har så fundet ud af at vores datters pas lige præcis vil være 6 dage fra at der er 6 mdr til det udløber når vi skal rejse hjem.. (Noget med at det er regler for at passet skal være gyldigt min 6 mdr ved hjemrejse)

Nå men det betyder jo så hun skal have nyt pas.. Er der nogle der ved om jeg skal have hende med på borgerservice når jeg skal bestille det? Eller om det er nok bare at have hendes gamle pas og højde med?

På forhånd tak..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2013

Fuglemor

FamilenStorm skriver:

Hejsa..

Vi står i den skønne situation at vi rejser til Florida i starten af september

Men har så fundet ud af at vores datters pas lige præcis vil være 6 dage fra at der er 6 mdr til det udløber når vi skal rejse hjem.. (Noget med at det er regler for at passet skal være gyldigt min 6 mdr ved hjemrejse)

Nå men det betyder jo så hun skal have nyt pas.. Er der nogle der ved om jeg skal have hende med på borgerservice når jeg skal bestille det? Eller om det er nok bare at have hendes gamle pas og højde med?

På forhånd tak..

Og et billede skal du også have med. Det skulle min mand i hvert fald. 

Anmeld

10. august 2013

FamilenStorm

Fuglemor skriver:

Og et billede skal du også have med. Det skulle min mand i hvert fald. 

Jeps selvfølgelig.. Glemte jeg lige at skrive.. Men fik vi taget igår.. Men er bare i tvivl om hun skal med der op...

Anmeld

10. august 2013

SH-Baby

Profilbillede for SH-Baby

Da jeg fik lavet pas til vores datter for et par måneder, skulle hun med.  Husk også erklæringen til pas, der skal underskrives af begge forældre. 

Anmeld

10. august 2013

FamilenStorm

SH-Baby skriver:

Da jeg fik lavet pas til vores datter for et par måneder, skulle hun med.  Husk også erklæringen til pas, der skal underskrives af begge forældre. 

Ok.. Tænkte det nok... Må se om jeg kan tage hende med derop når jeg har hentet hende fra dp...

Vi har det hele klar til det.. Ville nemlige have lavet et nyt et til hende, da vi skulle have lavet til vores søn, men hende på pas kontoret mente at passet kun skulle gælde 3 mdr ved afrejse... Men kontaktede som dem vi havde købt flybilletterne af for at være sikker, og de sagde 6 mdr.. Så nu skal vi jo så derop igen..

Anmeld

10. august 2013

Fuglemor

FamilenStorm skriver:

Jeps selvfølgelig.. Glemte jeg lige at skrive.. Men fik vi taget igår.. Men er bare i tvivl om hun skal med der op...

Nå ja okay. Det skal hun nok. Mener en sagde til mig at det var en god ide at bestille tid for ellers kunne man risikere at vente længe, og det er ret surt med to bør 

Anmeld

10. august 2013

FamilenStorm

Fuglemor skriver:

Nå ja okay. Det skal hun nok. Mener en sagde til mig at det var en god ide at bestille tid for ellers kunne man risikere at vente længe, og det er ret surt med to bør 

Ja ville jeg også have gjort.. Men der er ikke flere sene tider, så må lige prøve lykken..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.