tomatsuppe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.107 visninger
9 svar
4 synes godt om
10. august 2013

Koen.

Nogen der har en lækker opskrift på hjemmelavet tomat suppe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2013

Dot D

Jeg bruger som regel ikke opskrifter, jeg laver bare. Men det jeg gør er at skolde tomater, så tager jeg skindet af dem, hakker dem og op i en skål.

Så svitser jeg finthakket løg og masser af hvidløg i en stor gryde, tilsætter paprika, salt og peber, og når det er blandet godt, så kommer jeg tomaterne op i gryden, røre godt sammen. Når det har simret lidt, så tilsætter jeg fint hakket rød peber, og nu får det hele lov til at koge godt igennem. 

Jeg smager til undervejs, om den skal have flere krydderier - evt en grøntsagsbouillion terning/flydende.

Til sidst så køre jeg stavblenderen igennem og servere med en klat fed creme fraiche og godt brød -gerne hvidløgsbrød

Anmeld

10. august 2013

Bettina90

eeeeelsker den her 

http://www.dk-kogebogen.dk/opskrifter/visopskrift.php?id=15290&sognavn=krydret%20tomatsuppe

Anmeld

10. august 2013

BellaCiinea

Tanja. skriver:

Nogen der har en lækker opskrift på hjemmelavet tomat suppe

Jeg bruger altid denne   http://www.arla.dk/opskrifter/Tomatsuppe/

Elsker den simpelthen... og virkelig nem at lave

Anmeld

10. august 2013

Koen.

Tusind tak for opskrifterne, glæder mig til at prøve dem af

Anmeld

22. august 2013

Janni.

Tanja. skriver:

Tusind tak for opskrifterne, glæder mig til at prøve dem af

Hvilken valgte du? Og kan den anbefales?

Anmeld

22. august 2013

Koen.

Janni. skriver:

Hvilken valgte du? Og kan den anbefales?

jamen endte med at tage lidt af dem alle og lave min egen mwen kan sende det jeg brugte i aften når ungerne sover for det var det bedste jeg nogensinde har smagt!

Anmeld

22. august 2013

Janni.

Tanja. skriver:

jamen endte med at tage lidt af dem alle og lave min egen mwen kan sende det jeg brugte i aften når ungerne sover for det var det bedste jeg nogensinde har smagt!

super

Anmeld

22. august 2013

Bshizzle

Tanja. skriver:

Jeg er osse lidt nysgerrig 

Jeg elsker Tomat suppe, men aldrig prøvet at lave det selv 

Må man være nysgerrig for at høre hva du brugte af egen opskrift så? 

Anmeld

23. august 2013

dpb

Tanja. skriver:

Jeg vil også meget gerne høre hvordan du præcist endte med at lave den Regner nemlig med at vi også snart skal i gang med at eksperimentere med at lave den selv 

Det er simpelthen for dyrt med færdiglavet i de mængder vi skal bruge

Qnuz

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.