Cyklus på 35 troede jeg ? Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

592 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. august 2013

Anonym trådstarter

Hej damer forstår altså bare slet ingenting nu ;( troede min cyklus var på 35 dage men den kom altså ikke idag som jeg troede. Er det normalt at den er så lang ens cyklus hvis min cyklus var på 28 ville jeg være 5 uger henne imorgen... Men det er den ikke. Skulle efter min mening være 4+0 idag hvis jeg fr gravid ?? Hvor lang må ens cyklus være ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2013

Kløver

Anonym skriver:

Hej damer forstår altså bare slet ingenting nu ;( troede min cyklus var på 35 dage men den kom altså ikke idag som jeg troede. Er det normalt at den er så lang ens cyklus hvis min cyklus var på 28 ville jeg være 5 uger henne imorgen... Men det er den ikke. Skulle efter min mening være 4+0 idag hvis jeg fr gravid ?? Hvor lang må ens cyklus være ? 

Min er på 42-44 dage da jeg har pco, tror ikke der er noget med hvad man må og ikke må, en 28 dages cyklus er bare ca det normale +/- det kommer også meget an på ens æl

Anmeld

9. august 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Min er på 42-44 dage da jeg har pco, tror ikke der er noget med hvad man må og ikke må, en 28 dages cyklus er bare ca det normale +/- det kommer også meget an på ens æl

Når ok. Så må jeg bare vente med at se tiden an om jeg er gravid Det er nederen at have sådan en lang cyklus

Anmeld

10. august 2013

Kløver

Anonym skriver:

Når ok. Så må jeg bare vente med at se tiden an om jeg er gravid Det er nederen at have sådan en lang cyklus

Men hvis din cyklus normalt er på 35 dage og du så derfor ville være bære 4+0 så kan du jo godt tage en test nu

Anmeld

10. august 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Ens cyklus må næsten være uendeligt lang.. Nej, selvfølgelig ikke, men så længe, der ikke er mere end 50 dage mellem hver mens, så er det ikke specielt uhørt... Men det kan være meget frustrerende, I know! Min cyklus har minimum været 35 dage og maks omkring de 80... Suk. Typisk omkring de 46 dage dog...

Anmeld

10. august 2013

Rødhætte

Anonym skriver:

Min cyklus har været op til 44 dage og har ikke pco, så ja det er desværre normalt for nogle kvinder. Håber der gemmer sig en baby i din mave

Anmeld

10. august 2013

Anonym trådstarter

Rødhætte skriver:

Min cyklus har været op til 44 dage og har ikke pco, så ja det er desværre normalt for nogle kvinder. Håber der gemmer sig en baby i din mave

Det håber jeg også der gør, sidste mens var den 6 juli så det noget tid siden er på cyklus dag 36.. Har aldrig vidst den var så høj!!!

Anmeld

10. august 2013

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

Ens cyklus må næsten være uendeligt lang.. Nej, selvfølgelig ikke, men så længe, der ikke er mere end 50 dage mellem hver mens, så er det ikke specielt uhørt... Men det kan være meget frustrerende, I know! Min cyklus har minimum været 35 dage og maks omkring de 80... Suk. Typisk omkring de 46 dage dog...

Det er godt nok også en høj cyklus  

Anmeld

10. august 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Men hvis din cyklus normalt er på 35 dage og du så derfor ville være bære 4+0 så kan du jo godt tage en test nu

Ja kunne jeg godt, men tror bare ikke den viser noget endnu. Er kun gået en dag over tid

Anmeld

10. august 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Anonym skriver:

Ja kunne jeg godt, men tror bare ikke den viser noget endnu. Er kun gået en dag over tid

Jeg testede positiv torsdag hvor jeg osse kun var 1dag over tid testen så sådan ud..
Så mon ikke du osse ville kunne det nu vis du er gravid
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.