Cyklus på 35 troede jeg ? Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

223 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. august 2013

Anonym trådstarter

Hej damer forstår altså bare slet ingenting nu ;( troede min cyklus var på 35 dage men den kom altså ikke idag som jeg troede. Er det normalt at den er så lang ens cyklus hvis min cyklus var på 28 ville jeg være 5 uger henne imorgen... Men det er den ikke. Skulle efter min mening være 4+0 idag hvis jeg fr gravid ?? Hvor lang må ens cyklus være ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2013

aarhusmor

Anonym skriver:

Hej damer forstår altså bare slet ingenting nu ;( troede min cyklus var på 35 dage men den kom altså ikke idag som jeg troede. Er det normalt at den er så lang ens cyklus hvis min cyklus var på 28 ville jeg være 5 uger henne imorgen... Men det er den ikke. Skulle efter min mening være 4+0 idag hvis jeg fr gravid ?? Hvor lang må ens cyklus være ? 

28 dage er kun "normalen" eller den gennemsnitlige. Min har altid været på 31 dage. Det har dog ændret sig efter en dukan kur.

Der er ingen regler for hvor lang den må vare. Mange har længere cyklusser, f.eks. dem med PCO hvor den ikke kommer regelmæssigt.

Anmeld

12. august 2013

H+S Skjolgborg.

De fleste ligge på 29-35 dagen mellem det rød.Men skriv det ned 1 dagi en kalender er smart så kan du altid finde ud af hvad dag/cyklus du har min var altid på 29-31 dagen.For det meste 29 dage.

Mvh

Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.