Så er det ved at være 3 uger siden min elskede mor sov ond efter kort tids sygdom!
Det er svært!! Det er rigtig svært at leve hverdagen uden hende.... Savnet er frygtelig stort og set vil det nok være læææænge endnu... Jeg tager mig selv i flere gange om dagen liiige at skal til og ringe til min mor for at spørge om noget

tænker ofte... Hva ville mor mon ha sagt til det eller hvad ville mor ha gjort i den situation? Vanens magt er stor......
Nå men i den her store sorg har jeg heldigvis min to lys! Mine skønne skønne døtre! Åårh hvor de bare er så dejlige! Jeg føler mig som verdens heldigste kvinde at være velsignet med to så skønne børn der trods 7 års forskel bare forguder og elsker hinanden... Iaften er den store hos sin far og det resultere altid i at melina render rundt i hele huset og siger.. Bin bin bin(Yasmin) henne...... De kan slet ikke undvære hinanden

Min mor havde jo glædet sig frygtelig meget til den tur til Lalandia hu havde betalt og som vi skulle ha været på D 19 juli... Dagen efter hun døde

Nå men børnene og min bedste veninde og jeg tog afsted D 1 august og havde bare en deeeejlig tur og er sikker på min mor fulgte med i hvad vi lavede

melina er nu 16 mdr og er bare SÅ dygtig... Hun kan sige : Hej, tak, hov, vov, av av, dejlig, bin(Yasmin) to, tom, sove, nej, tegne, koldt og mange flere ting.. Men spørger man hende om hun kan sige mor så siger hun aaaiiiii den lille røver

Tilsidst får i lige nogle billeder af mine skønne tøser og et billede af min mors grav dagen efter bisættelsen med alle blomsterne
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld