PB er skudt igang!! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.108 visninger
13 svar
15 synes godt om
9. august 2013

Babydreams

Vil bare lige dele min glæde med nogle

Manden min og jeg, har til aften besluttet at prøve at lave endnu en lille ønskebebs
Vi har en dejlig søn, der lige knap er 18 mdr, og syntes derfor at tiden er inde til at vi skal gøre ham til storebror

Det tog os 15 mdr og lave Lucas, så vi håber storken hilser noget hurtigere på os denne gang..

Men vi vil ikke gå igang med at bruge ægløsnings test, da vi bare vil sexe når lysten er der, også må vi håbe vi en dag rammer plet - det samme gjorde vi med vores søn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2013

Babydreams

10. august 2013

Pcokate

Rikke Rasmussen skriver:

Manden min og jeg, har til aften besluttet at prøve at lave endnu en lille ønskebebs
Vi har en dejlig søn, der lige knap er 18 mdr, og syntes derfor at tiden er inde til at vi skal gøre ham til storebror

Det tog os 15 mdr og lave Lucas, så vi håber storken hilser noget hurtigere på os denne gang..

Men vi vil ikke gå igang med at bruge ægløsnings test, da vi bare vil sexe når lysten er der, også må vi håbe vi en dag rammer plet - det samme gjorde vi med vores søn

Tillykke med det, jeg håber det går hurtigt

Anmeld

10. august 2013

DianaRJS

Rikke Rasmussen skriver:

yaaaay hvilken glædelig nyhed rikke

Anmeld

10. august 2013

Babydreams

DianaRJS skriver:

yaaaay hvilken glædelig nyhed rikke

Ja det bliver spændende at se hvornår jeg flasher scannings billeder
Men det er tys tys på Facebook

Anmeld

10. august 2013

DianaRJS

Rikke Rasmussen skriver:

Ja det bliver spændende at se hvornår jeg flasher scannings billeder
Men det er tys tys på Facebook

ja glæder jeg mig til

og jeg siger skam intet

Anmeld

10. august 2013

Babydreams

DianaRJS skriver:

ja glæder jeg mig til

og jeg siger skam intet

Glæder mig sandelig også..
Også at se hvordan Lucas tackler det hele

Anmeld

10. august 2013

EnSødMor

Skønt indlæg... 

Held og lykke med det Krydsede fingre herfra.... 

Syntes det er en god ide med bare at have sex når lysten er der istedet for at være tvunget, for så kan det hurtigt blive kedeligt  

Anmeld

10. august 2013

Babydreams

Frk-S skriver:

Skønt indlæg... 

Held og lykke med det Krydsede fingre herfra.... 

Syntes det er en god ide med bare at have sex når lysten er der istedet for at være tvunget, for så kan det hurtigt blive kedeligt  

Tusind mange tak

Ja, det er nok også derfor det tog så lang tid, med vores søn, men vi er blevet enige om at vi nok skal nå det hele!

Men vi gider ikke alt det pres, så derfor har vi valgt at bare sexe når vi hat lyst, men det sjovt når PB går igang, har man jo nærmest lyst hele tiden

Anmeld

11. august 2013

Babydrøm

Rikke Rasmussen skriver:

Hvor dejligt   for at du snart står med en positiv test

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.