Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor er den flot!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Den er bare blevet super flot og især med håndtrykket
MorDk skriver: Hvor er den flot!!
MoarHvidovre skriver: Den er bare blevet super flot og især med håndtrykket
LinLin skriver: Er så glad for resultatet! I øvrigt er det en måned siden jeg fødte Noa, så ekstra fedt at ære ham/hende (som stjernen med hånden er symbol for) + mine dejlige drenge (som De to andre stjerner er symboler for Puslespillet havde jeg i forvejen med de ville gerne strege den op og give den skygger gratis (de spurgte selv efter jeg havde fået prisen at vide )(Sidste billede er før, hvis nogen skulle være i tvivl )
Er så glad for resultatet! I øvrigt er det en måned siden jeg fødte Noa, så ekstra fedt at ære ham/hende (som stjernen med hånden er symbol for) + mine dejlige drenge (som De to andre stjerner er symboler for Puslespillet havde jeg i forvejen med de ville gerne strege den op og give den skygger gratis (de spurgte selv efter jeg havde fået prisen at vide )(Sidste billede er før, hvis nogen skulle være i tvivl )
Krussedulle skriver: Den er bare blevet super fin!!! Den forstår jeg godt du er glad for!
Den er bare blevet super fin!!! Den forstår jeg godt du er glad for!
dn er bare smuk
LilleLene skriver: dn er bare smuk
Hvor er den bare flot! Og betydningsful.
emmagirl skriver: Hvor er den bare flot! Og betydningsful.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128