jeg savler!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.980 visninger
11 svar
2 synes godt om
9. august 2013

debbie19

ja føj hvor føler jeg mig utiltrækkelig. jeg har over en længere periode opdaget nogle hvidepletter på vores lagen oppe ved mit hoved  idag tog jeg en eftermiddagslur og vågnet ved at jeg savlet jeg er ikke gravid og har aldrig været det 

jeg er også begyndt at snorke hvilket jeg ikke har gjordt før. kæresten siger dog det er mere som en højre vejrtrækning og ikke særlig højt men alligevel andre der har oplevet dette? eller kender nogle råd God weekend 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2013

Koen.

jeg har ingen gode råd, jeg både snorker og savler os når jeg sover(så lækkert), har du haft bøjle på som ung mit startede da jeg i min teenager år fik togskinner på tænderne, så tror bare det har hængt ved fra dengang

Anmeld

9. august 2013

BellaCiinea

debbie19 skriver:

ja føj hvor føler jeg mig utiltrækkelig. jeg har over en længere periode opdaget nogle hvidepletter på vores lagen oppe ved mit hoved  idag tog jeg en eftermiddagslur og vågnet ved at jeg savlet jeg er ikke gravid og har aldrig været det 

jeg er også begyndt at snorke hvilket jeg ikke har gjordt før. kæresten siger dog det er mere som en højre vejrtrækning og ikke særlig højt men alligevel andre der har oplevet dette? eller kender nogle råd God weekend 

Jeg savler også.. og grynter på en eller anden sær måde.. og skærer tænder... min kæreste savler også.. 

Tror det er meget normalt

Anmeld

9. august 2013

debbie19

Tanja. skriver:

jeg har ingen gode råd, jeg både snorker og savler os når jeg sover(så lækkert), har du haft bøjle på som ung mit startede da jeg i min teenager år fik togskinner på tænderne, så tror bare det har hængt ved fra dengang

nix aldrig bøjle selv om jeg har skæve tænder men ville ikke kunne rettes op 

Anmeld

9. august 2013

debbie19

IsabellaCiinea skriver:

Jeg savler også.. og grynter på en eller anden sær måde.. og skærer tænder... min kæreste savler også.. 

Tror det er meget normalt

elsker folk der skære tænder  havde en veninde på efterskolen der gjorde det. jeg synes det var så trykkende man kunne høre der var nogle og at vedkommende sov godt  ved godt jeg er skør 

Anmeld

9. august 2013

gonefishing

debbie19 skriver:

ja, men er det ikke meget normalt her om sommeren hvor luften er tør?
Jeg bliver i hvert fald kaldt "den lille grævling" om sommeren, netop fordi jeg snorker en smule

Anmeld

9. august 2013

Mother-love

Hahaha jeg savler også. Jg snorkede ekstremt før jeg fik fjernet mandler og rettet skillevæggen i næsen. Snakker meget i søvne og så skærer jeg også tænder. Stakkels min kæreste hehe. Han snorker og savler så også til den store guld medalje.

En gang optagede han mig imens jeg sov. Jeg lød som en spætte der hakkede imod et træ. Griner. Jeg var færdig af grin at jeg hørte det.

Det er normalt man gør disse ting. Ikke noget du kan gøre så meget ved.

Anmeld

9. august 2013

B&J

Havanagila skriver:

Hahaha jeg savler også. Jg snorkede ekstremt før jeg fik fjernet mandler og rettet skillevæggen i næsen. Snakker meget i søvne og så skærer jeg også tænder. Stakkels min kæreste hehe. Han snorker og savler så også til den store guld medalje.

En gang optagede han mig imens jeg sov. Jeg lød som en spætte der hakkede imod et træ. Griner. Jeg var færdig af grin at jeg hørte det.

Det er normalt man gør disse ting. Ikke noget du kan gøre så meget ved.

nemlig jeg tænker også strakt mandler har du fået dem fjernet???

Anmeld

9. august 2013

debbie19

B&J skriver:

nemlig jeg tænker også strakt mandler har du fået dem fjernet???

nej det har jeg ikke.

hver gang jeg bliver forkølet får jeg også ondt i halsen vil det hjælpe vis jeg fik fjernet dem ?

Anmeld

9. august 2013

B&J

debbie19 skriver:

nej det har jeg ikke.

hver gang jeg bliver forkølet får jeg også ondt i halsen vil det hjælpe vis jeg fik fjernet dem ?

ja det vil hjælpe rigtig meget, jeg ville hoppe til lægen lige så hurtig du kan for at få dem tjekket og fortælle om dine ting vil væde med det er dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.