Hej. Jeg er en kvinde på 19 som prøver at blive gravid med sin dejlige kæreste.
Jeg stoppede med p-piller for ca. 2 måneder siden, og min mens kom et par dage efter jeg stoppede med dem som den skulle. Da min nye cyklus startede varede den 32 dage, og det undrede mig ikke da jeg har hørt at den godt kan være meget uregelmæssig efter p-pille stop. Jeg blev ikke gravid på det tidspunkt. Så gik jeg ind i en ny cyklus, og den har nu varet 35 dage. Havde forventet at få min mens ( hvis jeg ikke var gravid) for 3 dage siden men har ikke fået den. Så her idag tog jeg en graviditetstest, den var negativ. Jeg har ikke haft nogle symtomer på at jeg skulle være gravid udover nogle menstruations lignende mærkelige smerter i underlivet, ømme brystvorter og øget tissetrang.
Nu er mit spørgsmål så om jeg godt kan være gravid, men at jeg bare ikke har nok hormoner i kroppen endnu Til at man kan se det på testen? Skal jeg vente lidt endnu før jeg tager en ny test? Og er det normalt at min cyklus er så mærkelig hvis jeg ikke er gravid? Hvor lang tid gik der før i blev gravide efter p-pille stop?
Og har i selv oplevet noget lignende før? Og hvis i har vil jeg gerne høre jeres historie
På forhånd tak for hjælpen
Anmeld