Boligportal.dk - Nogle med erfaring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

412 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. august 2013

Miss-86

Sagen er den, at min kæreste og jeg søger andet sted og bo - Vi vil gerne finde et hus vi kan leje.

Min veninde har derfor sagt til mig, at vi kunne lede på boligportal.dk, men at det koster penge..
Jeg har nu et par gange været inde og søge efter hus i vores egn og der kommer kvm, husleje, vejnavn, samt jeg kan skrive en mail til udlejer.

Mit spørgsmål er så, hvad jeg mere kan se, hvis jeg betaler?
Er der nogle der ved det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2013

Valle81

Miss-86 skriver:

Sagen er den, at min kæreste og jeg søger andet sted og bo - Vi vil gerne finde et hus vi kan leje.

Min veninde har derfor sagt til mig, at vi kunne lede på boligportal.dk, men at det koster penge..
Jeg har nu et par gange været inde og søge efter hus i vores egn og der kommer kvm, husleje, vejnavn, samt jeg kan skrive en mail til udlejer.

Mit spørgsmål er så, hvad jeg mere kan se, hvis jeg betaler?
Er der nogle der ved det?

Hejsa,

Det er ikke alle annoncer, som det koster penge ved. Udlejer bestemmer selv om det skal koste penge at få lov at se tlf.nummer, email osv.

Så så længe du kan se oplysningerne er det gratis. Ellers koster det 29 kr for 4 dage og vist 329 for en måned:0)

Anmeld

9. august 2013

Miss-86

Valle81 skriver:

Hejsa,

Det er ikke alle annoncer, som det koster penge ved. Udlejer bestemmer selv om det skal koste penge at få lov at se tlf.nummer, email osv.

Så så længe du kan se oplysningerne er det gratis. Ellers koster det 29 kr for 4 dage og vist 329 for en måned:0)

Okay, vil det sige, at der måske er nogle huse til leje, som jeg slet ikke kan se, da jeg ikke betaler endnu?

Det er 275.- pr. måned Hihi, Men tak

Anmeld

9. august 2013

kiwiol

Du kan se alle de huse/lejligheder der er til leje.

På de nye annoncer kan du ikke se oplysninger på udlejer, først når de har været på siden i 10 dage.

Så det du betaler for, er at få oplysninger på udlejer , hvis annoncen er under 10 dage gammel

Du kan dog betale 29 kr og så se de oplysninger du skal, og så melde dig ud igen inden de 4 dage, så skal du ikke betale 275 kr.

Anmeld

9. august 2013

Miss-86

Du kan se alle de huse/lejligheder der er til leje.

På de nye annoncer kan du ikke se oplysninger på udlejer, først når de har været på siden i 10 dage.

Så det du betaler for, er at få oplysninger på udlejer , hvis annoncen er under 10 dage gammel

Du kan dog betale 29 kr og så se de oplysninger du skal, og så melde dig ud igen inden de 4 dage, så skal du ikke betale 275 kr.

Ja, det med pris ved jeg godt

Men det vil sige, jeg kan sådan set vente med at betale, til der er noget der virker interessant for os?
For jeg kan godt se ALLE de huse der er til leje? Bare ikke al info om det pågældende hus.

Er det forstået rigtigt?

Anmeld

9. august 2013

kiwiol

Ja, det er korrekt

Anmeld

9. august 2013

Miss-86

kiwiol skriver:

Ja, det er korrekt

Okay, tusind tak - Så blev jeg det klogere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.