gravid efter p-piller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

243 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. august 2013

Anonym trådstarter

hej alle skønne piger

har lige droppe p-pillerne, så ville gerne høre jer hvor lang tid efter i droppede pillen i blev gravid.

da mig og min mand prøvede at få nummer 1 gik der 1 år fra pille stop til jeg testede posetiv.  for at der ikke går lige så længe igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2013

Albertsen92

Anonym skriver:

hej alle skønne piger

har lige droppe p-pillerne, så ville gerne høre jer hvor lang tid efter i droppede pillen i blev gravid.

da mig og min mand prøvede at få nummer 1 gik der 1 år fra pille stop til jeg testede posetiv.  for at der ikke går lige så længe igen.

3 måneder

Anmeld

9. august 2013

mommy1991

Anonym skriver:

hej alle skønne piger

Jeg stoppede p-piller oktober 2012 og stod med en positiv graviditetstest november 2012 og en lille søn juli 2013 

Anmeld

9. august 2013

Holbæktrunten

Anonym skriver:

hej alle skønne piger

Første gang i første hug - nåede aldrig en alm menstruation.

Anden gang (med vilje) i andet hug - nåede en enkelt alm menstruation

Anmeld

9. august 2013

Anonym trådstarter

mange tak for svarende piger, håber også på at det sker rimlig hurtigt denne gang. de kloge siger jo at har man først været gravid en gang så sker det hurtigt anden gang, men ja høre jo også om ander der knokler både første og anden gang.

første gang var jeg dog også på nogle p-piller med meget homon i og denne gang var jeg på nogen med næsten ingen homon, mon det har noget at sige??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.