Jeg er så taknemlig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

696 visninger
9 svar
37 synes godt om
9. august 2013

MorDk

Jeg er SÅ taknemlig for mine 2 guldklumper! De er det dyrebareste jeg har! De er mit liv og jeg vil gøre ALT for dem!!

Min barsel er slut. Nu har jeg ferie. Idag da jeg kom hjem efter at have hentet Prinsessen i vuggestue kunne jeg mærke tårene presse sig på! Hold da op! Snart snart "Det virkelig liv" igen...  Åhhh hvor blev tiden af? Lige om lidt fylder Bassen 3 år! Prinsessen bliver 1 år! Hold da op! Slet slet ikke til at forstå. Hvor er jeg bare lykkelig for at jeg har fået 2 SÅ dejlige børn. Mig som troede jeg aldrig ville blive mor ♥

AF HJERTET TAK! ♥

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2013

Loa

Hvor er de også bare skønne

Anmeld

9. august 2013

Nadia&Daniel

MorDk skriver:

Jeg er SÅ taknemlig for mine 2 guldklumper! De er det dyrebareste jeg har! De er mit liv og jeg vil gøre ALT for dem!!

Min barsel er slut. Nu har jeg ferie. Idag da jeg kom hjem efter at have hentet Prinsessen i vuggestue kunne jeg mærke tårene presse sig på! Hold da op! Snart snart "Det virkelig liv" igen...  Åhhh hvor blev tiden af? Lige om lidt fylder Bassen 3 år! Prinsessen bliver 1 år! Hold da op! Slet slet ikke til at forstå. Hvor er jeg bare lykkelig for at jeg har fået 2 SÅ dejlige børn. Mig som troede jeg aldrig ville blive mor ♥

AF HJERTET TAK! ♥

Du er lige så FANTASTISK som dine skønne børn

Anmeld

9. august 2013

Carina:-)

Lækre børn du har 

Anmeld

9. august 2013

Juliekp

MorDk skriver:

AF HJERTET TAK! ♥

Utrolig lækre børn du har!

Anmeld

9. august 2013

Miss-86

Det er vildt at din lille prinsesse lige om lidt fylder 1 år ..

Det er nogle skønne børn du har

Anmeld

9. august 2013

MorDk

Mange tak skal I have!! Jeg synes jo også selv de er skønne og dejlige!

Anmeld

9. august 2013

Moma

Det er da også nogle fantastiske skønne børn, du har. 

Anmeld

9. august 2013

Clisolka

Skønne børn du har 

Anmeld

9. august 2013

MorDk

Babymor2010 skriver:

Skønne børn du har 

Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.