str på flyverdragt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2013

Muffinmus

Jeg har ikke været imponeret over dem, men er også vant til mærker som Miniature, Ticket osv der har en hel anden kvalitet i foret og udvendigt, men det betaler man så også for hvis ikke man kan købe på udsalg
Har dog været heldig at købe enten på udsalg eller brugt. F.eks købte jeg en LÆKKER Ticket flyverdragt, kan næsten ikke ses den er brugt, men pelikans osv til sølle 100 kr, glæder mg allerede til at smide hende i den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2013

isabellasmor

MariaE skriver:

Jeg har ikke været imponeret over dem, men er også vant til mærker som Miniature, Ticket osv der har en hel anden kvalitet i foret og udvendigt, men det betaler man så også for hvis ikke man kan købe på udsalg
Har dog været heldig at købe enten på udsalg eller brugt. F.eks købte jeg en LÆKKER Ticket flyverdragt, kan næsten ikke ses den er brugt, men pelikans osv til sølle 100 kr, glæder mg allerede til at smide hende i den

okay ja. jeg puttede hende i den gamle og den kunne hun faktisk stadig godt passe (str 86), så jeg endte med at bestille den i 92. 

jeg hører tit at pris og kvalitet ikke nødvendigvis hænger sammen. min mor har været dagplejemor (og er mor til 4) så hun kender også til et par af mærkerne, og som sagt så var vi rigtig tilfredse med mikk-line sidste år, så håber vi bliver ligeså tilfredse i år hvor hun jo er blevet lidt større

Anmeld

9. august 2013

gonefishing

isabellasmor skriver:

Isabella bruger str 86 i tøj, hvilken str flyverdragt vil i så mene hun skal have? tænker en 92, men er bange for hvis den så bliver for lille.... den bliver nemlig købt over nettet. det er forresten en mikk-line jeg påtænker at købe..

Hmm vi plejer at gemme den fra sidste år, hvis nu at den str større ikke passer - så bliver den bare brugt året efter.

Men ville købe en str 92. For der hvor flyverdragten typisk bliver for lille er skridtet til skulderne. Og da der er elastik om benene og armene så ville jeg satse på en "hellere for stor en for lille".

Anmeld

9. august 2013

ESV

Nu har jeg lige kigget på din profil og kan se du bor i Nordsjælland. Hvis d gider at tage turen har LEGO butikken i Lyngby storcentrer 70% på flyverdragterne fra sidste år. Jeg har købt to til Emilie idag for i alt 480 kr. Jeg kunne ikke lade være til den pris. Vi lejer ellers at have Reima men dem jeg kender der havde LEGO sidste år var super tilfredse så jeg har taget chancen.

Anmeld

9. august 2013

Muffinmus

Jeg har også en sprit ny en af dem liggende, kun som reservedragt, da jeg som sagt ikke er den store fan, men købte den billigt i januar, til 70 kr i ønskebørn det kan man jo ikke stå for

Anmeld

9. august 2013

Misscbn

isabellasmor skriver:

så lige på din profil at der kun er 1 dag imellem dem  Isabella har fødselsdag D. 24  hehe.

hehe okai hvor fint, min søn er fra den 23 

men min søn fik en 86 men efter 14 dage var han ude af den så brugte han 92 resten af vinteren men han er også en meget stor dreng, og han er i 25 i sko og alt hans 92 i tøj er for småt så det er skiftet ud med 98 

Anmeld

9. august 2013

isabellasmor

blankholm skriver:

hehe okai hvor fint, min søn er fra den 23 

men min søn fik en 86 men efter 14 dage var han ude af den så brugte han 92 resten af vinteren men han er også en meget stor dreng, og han er i 25 i sko og alt hans 92 i tøj er for småt så det er skiftet ud med 98 

Hehe.

Ja okay. Isabella er en meget lille og "fin" pige, altså sådan lidt mindre end genneemsnittet vil jeg skyde på. Men har i hvert fald bestilt den i 92 nu, og om ikke andet må vi jo bare købe en større hvis hun pludselig tager et str spring :-) 

Anmeld

9. august 2013

isabellasmor

Flodkilling skriver:

Hmm vi plejer at gemme den fra sidste år, hvis nu at den str større ikke passer - så bliver den bare brugt året efter.

Men ville købe en str 92. For der hvor flyverdragten typisk bliver for lille er skridtet til skulderne. Og da der er elastik om benene og armene så ville jeg satse på en "hellere for stor en for lille".

Har bestilt en str 92  om ikke andet må vi jo bare købe en i 98 hvis hun tager et str spring 

Anmeld

9. august 2013

isabellasmor

MariaE skriver:

Jeg har også en sprit ny en af dem liggende, kun som reservedragt, da jeg som sagt ikke er den store fan, men købte den billigt i januar, til 70 kr i ønskebørn det kan man jo ikke stå for

Ej det må man sige var noget af et røverkøb 

Anmeld

9. august 2013

isabellasmor

ESV skriver:

Nu har jeg lige kigget på din profil og kan se du bor i Nordsjælland. Hvis d gider at tage turen har LEGO butikken i Lyngby storcentrer 70% på flyverdragterne fra sidste år. Jeg har købt to til Emilie idag for i alt 480 kr. Jeg kunne ikke lade være til den pris. Vi lejer ellers at have Reima men dem jeg kender der havde LEGO sidste år var super tilfredse så jeg har taget chancen.

Det var da noget af et kup man kunne gøre sig der  nu har jeg bestilt flyverdragten, men det kunne da være man skulle tage derind trods, og se om de havde noget tilbage ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.