Frustreret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

262 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. august 2013

Anonym trådstarter

Hejsa

Jeg skriver Ano, da vores familie, venner osv. ikke ved vi igang med pb

Sagen er den at jeg pludselig har en meget mærkelig cyklus og måske har fået PCO :/ Har fået taget prøver, men mangler stadig svar fra de sidste.. For 2 cyklusser siden (juni måned) kom min menstruation pludselig ikke og først troede vi self jeg var gravid, men testen blev ved med at være negativ og lægen mente at sådan var min cyklus måske bare nu - jeg sprang en helt måned over og i juli måned kom den så igen helt som ventet.. Jeg tænkte at så var det nok bare en enkelt måned jeg var sprunget over, men nu det igen ikke kommet jeg er nu gået 2 dage over og testede 4+0 negativ :/ Tør næsten ikke teste igen fordi jeg simpelthen ikke tror på vi er så heldige Vi har ikke prøvet intensivt, men har smidt prævention for længst og har bestemt at vi bare prøver nu.. 

Andre der har haft så mærkelig en cyklus? Før har det altid været okey stabilt :/ 

Puha det blev langt - er bare så frustreret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2013

Anonym trådstarter

Slet ingen?

Anmeld

9. august 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

Hejsa

Jeg skriver Ano, da vores familie, venner osv. ikke ved vi igang med pb

Sagen er den at jeg pludselig har en meget mærkelig cyklus og måske har fået PCO :/ Har fået taget prøver, men mangler stadig svar fra de sidste.. For 2 cyklusser siden (juni måned) kom min menstruation pludselig ikke og først troede vi self jeg var gravid, men testen blev ved med at være negativ og lægen mente at sådan var min cyklus måske bare nu - jeg sprang en helt måned over og i juli måned kom den så igen helt som ventet.. Jeg tænkte at så var det nok bare en enkelt måned jeg var sprunget over, men nu det igen ikke kommet jeg er nu gået 2 dage over og testede 4+0 negativ :/ Tør næsten ikke teste igen fordi jeg simpelthen ikke tror på vi er så heldige Vi har ikke prøvet intensivt, men har smidt prævention for længst og har bestemt at vi bare prøver nu.. 

Andre der har haft så mærkelig en cyklus? Før har det altid været okey stabilt :/ 

Puha det blev langt - er bare så frustreret

jeg har ikke pco....

men til dig....... sgu ikke sjovt at gå i det uvisse og håbe og håbe!

Anmeld

9. august 2013

Anonym trådstarter

gædde/gitte skriver:

jeg har ikke pco....

men til dig....... sgu ikke sjovt at gå i det uvisse og håbe og håbe!

Nej er det godt nok ikke

Slet ikke når man er kontrolfreak som mig - det her kan jeg desværre ikke kontrollere

Og forstår bare ikke hvorfor det pludselig er så ustabilt :/

Tak for knuset

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.