Sommerfuglene basker løs i min mave :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

732 visninger
12 svar
8 synes godt om
9. august 2013

Babydrøm

Hej ladies

Vi er jo gået igang med pb  Er mega spændt og glæder mig så meget til det hele  

Håber min menses udebliver i næste weekend  

Men jo tættere og tættere jeg kommer på testdag, ja så synes jeg at der breder sig en spirende panik.. Er jeg klar til at blive mor, Er vi klar til at gå fra to til tre, Hvad med min kærestes ustabile arbejdstider, Hvad med job, bolig mm.. Hold da op der er mange tanker der farer igennem mit hoved.. Han er ikke engang hjemme når jeg har testdag..

Men det er vel normalt at panikke..?   

Skulle bare lige ud med det  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2013

mommy1991

AnnL skriver:

Hej ladies

Men jo tættere og tættere jeg kommer på testdag, ja så synes jeg at der breder sig en spirende panik.. Er jeg klar til at blive mor, Er vi klar til at gå fra to til tre, Hvad med min kærestes ustabile arbejdstider, Hvad med job, bolig mm.. Hold da op der er mange tanker der farer igennem mit hoved.. Han er ikke engang hjemme når jeg har testdag..

for dig!!! 

Jeg er sikker på at dine tanker er helt normale. Jeg panikkede også engang imellem under graviditeten - men nu hvor han er her, kan jeg slet ikke forestille mig at min kæreste og jeg nogensinde har været uden ham  Det er SÅ stort at blive forældre! 

Anmeld

9. august 2013

Miss-86

Ihh, glæder mig til din testdag

Forståt godt dine tanker, men det er nok normalt

Anmeld

9. august 2013

Babydrøm

Miss-86 skriver:

Ihh, glæder mig til din testdag

Forståt godt dine tanker, men det er nok normalt

Glæder mig også   svært ik at tænke på andet.. 

Ja tror jeg også

Anmeld

9. august 2013

Babydrøm

emmagirl skriver:

for dig!!! 

Jeg er sikker på at dine tanker er helt normale. Jeg panikkede også engang imellem under graviditeten - men nu hvor han er her, kan jeg slet ikke forestille mig at min kæreste og jeg nogensinde har været uden ham  Det er SÅ stort at blive forældre! 

Mange tak 

Dejligt at høre det er normalt, er sikker på jeg kommer til at panikke flere gange.. Det lyder også fantastisk stort  

Anmeld

9. august 2013

MorDk

Tro mig! Det er HELT normalt at panikke og tænke en masse kludret tanker. Jeg kan huske jeg panikkede fuldstændig over betaling af vuggestue og bleer. Hvordan skulle det gå. Haha... Men alt går fint!

Det der med om man bliver klar? Tror aldrig man er 100% klar... Men det hele falder på plads. Held & Lykke med PB ♥

Anmeld

9. august 2013

M (:

AnnL skriver:

Hej ladies

Jeg kan huske, at jeg panikkede fuldstændig da jeg gik ind i 15. uge (14+0), fordi da var jeg ovre abortgrænsen, og dermed havde jeg ikke længere mulighed for at fortryde!  Kan huske, at jeg virkelig gik i panik og det på trods af, at jeg ALDRIG har overvejet en abort, og at det var et PLANLAGT ØNSKEBARN! Så tror det er HELT normalt at gå lidt i panik..

Held og lykke med PB! Det er FANTASTISK at være forælder (:

Anmeld

9. august 2013

Miss-86

AnnL skriver:

Glæder mig også   svært ik at tænke på andet.. 

Ja tror jeg også

Jaa, det kan jeg godt forstå det er - Det er jo en STOR ting.

Anmeld

9. august 2013

Mother-love

Det er helt normalt. Jeg var fuldstændig opsat på det hele men da jeg så stod med en positiv test panikkede jeg fuldstændig. Var jeg klar til at blive mor. Kunne jeg magte det. Ville jeg overhovedet kunne finde ud af at være mor. Men det til en gange imellem i min graviditet også. Men Isabella er 2.2 år nu. Og alt falder bare på plads så naturligt.

Anmeld

9. august 2013

Babydrøm

MorDk skriver:

Tro mig! Det er HELT normalt at panikke og tænke en masse kludret tanker. Jeg kan huske jeg panikkede fuldstændig over betaling af vuggestue og bleer. Hvordan skulle det gå. Haha... Men alt går fint!

Det der med om man bliver klar? Tror aldrig man er 100% klar... Men det hele falder på plads. Held & Lykke med PB ♥

Tak, rigtig rart at vide det er normalt Dejligt at høre at alt går fint Er mest bekymret for job og bolig.. 

Tak en lettelse at høre at alt falder på plads Mange tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.