Sål i for store sko?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.764 visninger
4 svar
1 synes godt om
9. august 2013

Majbrit P

Kan en sål tage ca 1 centimeter af størrelsen i for store børnesko? han skal gå med dem i et halvt år, så når hans fod er større så bliver den taget ud. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2013

gonefishing

Three little steps skriver:

Kan en sål tage ca 1 centimeter af størrelsen i for store børnesko? han skal gå med dem i et halvt år, så når hans fod er større så bliver den taget ud. 

Ja

Anmeld

9. august 2013

serinasmor

hmm ... Jeg ville sige nej ... skoene er jo for lange og ikke for høje ... min erfaring (fra mig selv) er at såler kun kan tage en halv størrelse

Hvorfor skal han gå i for store sko i et halvt år ?

Anmeld

9. august 2013

Majbrit P

serinasmor skriver:

hmm ... Jeg ville sige nej ... skoene er jo for lange og ikke for høje ... min erfaring (fra mig selv) er at såler kun kan tage en halv størrelse

Hvorfor skal han gå i for store sko i et halvt år ?

han vokser i store ryk, derfor.. Han kan nok ikke engang passe dem om halvandet måned

Anmeld

9. august 2013

serinasmor

han vokser i store ryk, derfor.. Han kan nok ikke engang passe dem om halvandet måned

På den måde troede lige du havde købt dem ved en fejl i 2 nr for stor og ikke kunne bytte dem

Ill say go for it ... hvis det ikke går ud over ballancen og måden han går på (for lange sko giver "klovnegang")

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.