Jeg savner jer....!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

565 visninger
1 svar
10 synes godt om
9. august 2013

Muhmi

... Puha, det er hårdt med sådan en tvungen adskillelse fra jer... 

Meeen, alting går fint ude i huset, ungerne trives, Silas kalder det "hjem" og siger "vores hus" Så, tror bestemt at han føler sig hjemme

Rune er glad og tilfreds og især fordi han nu har fået hans hoppe gynge op, DEN er et stort hit hos lillemanden

Og ja, ellers så går tiden bare med at drøne rundt i bilen hele tiden nu her (Er allerede træt af at det kun er mig der har kørekort, hehehhe) 

Jeg savner jer tøser....!

Glemmer jo som sædvanlig kameraret derhjemme, så jeg kan ikke engang vise billeder... Husker det næste gang, I promise!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2013

Flødebollen

Muhmi skriver:

... Puha, det er hårdt med sådan en tvungen adskillelse fra jer... 

Meeen, alting går fint ude i huset, ungerne trives, Silas kalder det "hjem" og siger "vores hus" Så, tror bestemt at han føler sig hjemme

Rune er glad og tilfreds og især fordi han nu har fået hans hoppe gynge op, DEN er et stort hit hos lillemanden

Og ja, ellers så går tiden bare med at drøne rundt i bilen hele tiden nu her (Er allerede træt af at det kun er mig der har kørekort, hehehhe) 

Jeg savner jer tøser....!

Glemmer jo som sædvanlig kameraret derhjemme, så jeg kan ikke engang vise billeder... Husker det næste gang, I promise!! 

Lyder til, I har nok at se til

Men lækkert, de små trives osv.

Glæder mig til se billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.