søge forsørgertillæg/forsørgerlån

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. august 2013

Anonym trådstarter

gvor tidligt kan man søge ekstra tillæg og lån fra su. hvis jeg skal føde sidst i oktober.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2013

Silas&Mille

Anonym skriver:

gvor tidligt kan man søge ekstra tillæg og lån fra su. hvis jeg skal føde sidst i oktober.

Tror da du kan søge allerede nu, du skal jo bare vælge hvilken måned det skal gælde fra

Anmeld

9. august 2013

Anonym trådstarter

Silas&Mille skriver:

Tror da du kan søge allerede nu, du skal jo bare vælge hvilken måned det skal gælde fra

tak jeg prøver

Anmeld

9. august 2013

wamse

Men hun kan jo ikke vide om det er oktober eller november barnet fødes?

Jeg tror ikke man kan søge, før man reelt har født, og kommunen har registreret barnet 

Men ved det ikke helt sikkert.

Anmeld

9. august 2013

Wimmie

Anonym skriver:

Man kan vist først søge når man har født 

Anmeld

9. august 2013

Silas&Mille

wamse skriver:

Men hun kan jo ikke vide om det er oktober eller november barnet fødes?

Jeg tror ikke man kan søge, før man reelt har født, og kommunen har registreret barnet 

Men ved det ikke helt sikkert.

Det er selvfølgelig rigtig nok

Anmeld

9. august 2013

serinasmor

Anonym skriver:

Jeg mener faktisk det er skolen der skal søge det for dig... det var det i hvert fald hos mig

Forsørger tillæg mener jeg i øvrigt heller ikke du kan få sammen med barselsklip, med mindre du får dem som mixklip og ikke holder barsel, men er studieaktiv... Forhør skolen når du starter efter ferien

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.