Endnu en om flyverdragter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.192 visninger
14 svar
2 synes godt om
9. august 2013

Francisca

Ja som så mange andre er jeg også begyndt at tænke i vintertøj til den lille fis herhjemme. Jeg har tænkt mig at hun skal have en vinterjakke som kan bruges til og fra vuggestuen og til når vi bare skal ud i bilen evt handle eller til familie. 

Jeg købte i starten af året en LEGO flyverdragt sat ned i str.86 men er blevet i tvivl om hun overhovedet når at komme i den da hendes overtøj er str.86 nu og tøj 80/86 hun er 14 måneder. 

Så derfor tænker jeg at en flyverdragt i str.92 ville være det jeg også skaL ha fat i? 

Hvad tænker i og hvilke mærker kan i anbefale i både jakke og flyverdragt? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2013

MissTas

Francisca skriver:

Ja som så mange andre er jeg også begyndt at tænke i vintertøj til den lille fis herhjemme. Jeg har tænkt mig at hun skal have en vinterjakke som kan bruges til og fra vuggestuen og til når vi bare skal ud i bilen evt handle eller til familie. 

Jeg købte i starten af året en LEGO flyverdragt sat ned i str.86 men er blevet i tvivl om hun overhovedet når at komme i den da hendes overtøj er str.86 nu og tøj 80/86 hun er 14 måneder. 

Så derfor tænker jeg at en flyverdragt i str.92 ville være det jeg også skaL ha fat i? 

min datter er knapt 18 måneder og bruger 80/86 i tøj, mest 86 og hendes flyverdragt og vinterjakke er begge 86 afhænger jo af om det er en model der er til den store eller lille side.. min datters overtøj i 86 er hvert fald stadig for stort så hun må ikke ha større

Anmeld

9. august 2013

lycly

Overtøj synes jeg altid er lidt stort i størrelsen så jeg har altid bare købt overtøj i den størrelse hun bruger og ikke en størrelse større. Det er umuligt for dem at bevæge sig en en for stor flyverdragt. Min datter var 15-16 mdr da vinteren startede sidste år, hun brugte 86 i tøj og havde en flyverdragt i 86 som hun brugte indtil marts/april i år

Anmeld

9. august 2013

MissTas

Francisca skriver:

jeg kan anbefale to mærker.. Danefæ og molo.. det er så lækre mærker og det holder både barnet varmt og tørt havde molo flyverdragt til min datter sidste år og danefå vinterjakke. I år har vi igen købt en danefæ vinterjakke og en danefæ flyverdragt

Anmeld

9. august 2013

LinLin

Francisca skriver:

Har du prøvet flyverdragten på hende? måske passer den!

Anmeld

9. august 2013

ette1987

Den første vinter da Villum var omkring et år havde vi en dragt fra Mikkeline i str 86. Den blev dog for lille inden vinteren var slut.. I år havde vi en fra Hummel i str 92. Han blev 2 år i januar. Den har bare været super god, og han har aldrig været våd eller kold!

Anmeld

9. august 2013

Francisca

MissTas skriver:

min datter er knapt 18 måneder og bruger 80/86 i tøj, mest 86 og hendes flyverdragt og vinterjakke er begge 86 afhænger jo af om det er en model der er til den store eller lille side.. min datters overtøj i 86 er hvert fald stadig for stort så hun må ikke ha større

Er bare bange for at den bliver for lille. Hendes overtøj nu er som sagt i str.86 og det er lidt stort i det så der er plads til en ekstra trøje. Men vinteren er jo lang så ved ikke om den vil holde hele vinteren? 

Anmeld

9. august 2013

Francisca

LuLy skriver:

Overtøj synes jeg altid er lidt stort i størrelsen så jeg har altid bare købt overtøj i den størrelse hun bruger og ikke en størrelse større. Det er umuligt for dem at bevæge sig en en for stor flyverdragt. Min datter var 15-16 mdr da vinteren startede sidste år, hun brugte 86 i tøj og havde en flyverdragt i 86 som hun brugte indtil marts/april i år

Ellers må jeg købe en på januar udsalg hvis hun vokser ud af den? 

Det bare så svært med overtøj til de små

Anmeld

9. august 2013

Francisca

LinLin skriver:

Har du prøvet flyverdragten på hende? måske passer den!

Nej for den er gemt væk men må prøve og tage den frem. Men hvis den passer perfekt nu hvad så?

Anmeld

9. august 2013

Francisca

ette1987 skriver:

Den første vinter da Villum var omkring et år havde vi en dragt fra Mikkeline i str 86. Den blev dog for lille inden vinteren var slut.. I år havde vi en fra Hummel i str 92. Han blev 2 år i januar. Den har bare været super god, og han har aldrig været våd eller kold!

Ja så i havde nummeret større hele tiden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.