Svamp i skeden? Eller hvad er det :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

635 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. august 2013

Anonym trådstarter

åh jeg er i tvivl om, om det er svamp jeg har Fået. sarte sjæle skal ikke læse videre ... 

Har aldrig haft det før, tror jeg.. 

Det klør og sviger og er ømt! jeg kiggede op i dag da jeg havde været i bad, og der var en masse små hvide klumper Oppe i skeden. Jeg ved ikke om det var udflåd eller hvad det var, men det var som om det sad fast? 

Nogle der ved noget om det??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Muligvis skedekatar og svamp. Men du må hellere forbi lægen og få noget for det, for svien bliver uudholdelig.

Anmeld

9. august 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Muligvis skedekatar og svamp. Men du må hellere forbi lægen og få noget for det, for svien bliver uudholdelig.

Tak for svar! Er det noget farligt?

Anmeld

9. august 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Tak for svar! Er det noget farligt?

Absolut ikke og behandles let

Anmeld

9. august 2013

Moar2011

Anonym skriver:

åh jeg er i tvivl om, om det er svamp jeg har Fået. sarte sjæle skal ikke læse videre ... 

Har aldrig haft det før, tror jeg.. 

Det klør og sviger og er ømt! jeg kiggede op i dag da jeg havde været i bad, og der var en masse små hvide klumper Oppe i skeden. Jeg ved ikke om det var udflåd eller hvad det var, men det var som om det sad fast? 

Nogle der ved noget om det??? 

Lyder som svamp - sørger for at få stik pillerne. Dem siger min læge r bedst.
Og så efter 3dages kur - for nogen andre stik piller til at gi dig den rette ph værdi dernede tilbage

Anmeld

9. august 2013

Mortilxx

Hvis det lugter kan det være skedekatar, hvis det ikke lugter er det højst sandsynligt svamp.. Det lyder mest som svamp. Skynd dig til læge inden svie og kløe bliver værre

Anmeld

9. august 2013

Mortilxx

Hvis det lugter kan det være skedekatar, hvis det ikke lugter er det højst sandsynligt svamp.. Det lyder mest som svamp. Skynd dig til læge inden svie og kløe bliver værre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.