Total iphone idiot

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

750 visninger
10 svar
2 synes godt om
8. august 2013

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Nogen der ved hvordan jeg kan overføre mine billeder fra iphonen til min pc? Har nu prøvet flere aftener, men kan simpelthen ikke finde ud af det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2013

sandramor

Benjamin09 skriver:

Nogen der ved hvordan jeg kan overføre mine billeder fra iphonen til min pc? Har nu prøvet flere aftener, men kan simpelthen ikke finde ud af det.

Det kan du du hvis du har en Mac computer... Via my cloud.... Ellers tror jeg ikke du lige kan overføre dem......

Anmeld

8. august 2013

Isabella_mor

det kan man godt. det er jo bare ligesom når man bruger en USB.... du skal bare bruge ledningen du lader op med og tage den af stikket og sætte usb stikket ind i computeren og koble telefonen på... så skulle du kunne åbne din telefons filer med computeren og kopiere dine billeder ind på computeren...

gå evt på youtube og se om du kan finde en video som kan guide dig

Anmeld

8. august 2013

Masig

Benjamin09 skriver:

Tilslut din tlf til pc'en, gå ind i stifinder, under min computer skulle din tlf gerne dukke op og så kan du gå den vej ind og kopiere dem til din pc...

Anmeld

8. august 2013

Benjamin09

Isabella_mor skriver:

det kan man godt. det er jo bare ligesom når man bruger en USB.... du skal bare bruge ledningen du lader op med og tage den af stikket og sætte usb stikket ind i computeren og koble telefonen på... så skulle du kunne åbne din telefons filer med computeren og kopiere dine billeder ind på computeren...

gå evt på youtube og se om du kan finde en video som kan guide dig

den kan ikke finde telefonen i stifinder

Anmeld

8. august 2013

Masig

Benjamin09 skriver:

den kan ikke finde telefonen i stifinder

Prøv et andet usb stik på din pc... Nogle gange er det selve stikket der driller...

Anmeld

8. august 2013

Michelle88

Nu har jeg godt nok ikke iphone, men jeg har installeret en app som hedder dropbox, som jeg også har fået på min computer, så hver gang jeg tager et billede, kommer det også derind og ligge.. Så jeg ikk risikere at miste mine billeder, hvis min mobil går i stykker.

Anmeld

8. august 2013

Benjamin09

Michelle88 skriver:

Nu har jeg godt nok ikke iphone, men jeg har installeret en app som hedder dropbox, som jeg også har fået på min computer, så hver gang jeg tager et billede, kommer det også derind og ligge.. Så jeg ikk risikere at miste mine billeder, hvis min mobil går i stykker.

Den har jeg også. Men der er desværre ikke plads til alle billederne, det er ellers en rigtig smart løsning.

Anmeld

8. august 2013

Isabella_mor

Benjamin09 skriver:

Den har jeg også. Men der er desværre ikke plads til alle billederne, det er ellers en rigtig smart løsning.

du kan også synkronisere din telefon med facebook... så tager den alle de billeder du tager og uploader dem til et privat fotoalbum (som kun du kan se) på facebook... det bruger jeg. det er GANSKE smart.

Anmeld

8. august 2013

ESV

sandramor skriver:

Det kan du du hvis du har en Mac computer... Via my cloud.... Ellers tror jeg ikke du lige kan overføre dem......

Det kan man sagtens. Opladeren er også USB stik. Jeg har ikke Mac og kan uden problemer overføre billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.