Hjælp til vuggestueprojekt....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

450 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. august 2013

Krisørensen

Hej allesammen
Jeg er i pædagogstuderend i praktik i en vuggestue. Jeg skal lave et lille projekt med børnene, hvor det max må tage ca en halv time og det må gerne være delt op i to gange ( altså 2x ca 30 min). De bliver delt op i grupper af 8 børn, hvor der er 2 voksne til stede. Er der nogen der kan hjælpe med gode ideer til hvad jeg kan lave?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2013

Maja88

Krisørensen skriver:

Hej allesammen
Jeg er i pædagogstuderend i praktik i en vuggestue. Jeg skal lave et lille projekt med børnene, hvor det max må tage ca en halv time og det må gerne være delt op i to gange ( altså 2x ca 30 min). De bliver delt op i grupper af 8 børn, hvor der er 2 voksne til stede. Er der nogen der kan hjælpe med gode ideer til hvad jeg kan lave?

Jeg tog børnene med ind i en sal hvor jeg lavede nogen sange med farver.. hvor de skulle sige farver.. havde legoklodser i forskellige størrelser og farver.. så satte jeg dem foran mig på gulvet og spurgte hver enkelt om farver og omndebkunne give mig den store og lille osv.om de kunne bygge et tårn.. og så sang vi nogle fagtesange de kendte..

Anmeld

9. august 2013

Krisørensen

Tak for et godt forslag, men ved ikke om børnene er for små til det, da mange af dem er omkring 9-10 måneder...

Anmeld

9. august 2013

Maja88

Krisørensen skriver:

Tak for et godt forslag, men ved ikke om børnene er for små til det, da mange af dem er omkring 9-10 måneder...

Så ville jeg tage små sanglege... gerne med instrumenter...

Rulle med dem.. slå kolbøtter med dem... bruge en stor gymnastik bold

Anmeld

9. august 2013

Maja88

Krisørensen skriver:

Hej allesammen

Ellers lege med abesnot... det gør heller ikke noget de kommer det i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.